Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@01:35:00 GMT

ماتادورها در گردنه کروات‌ها

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۷۶۲۴

ماتادورها در گردنه کروات‌ها

فرانسه- سوئیس و کرواسی-اسپانیا. این‌ها دو بازی امشب در یورو هستند که روی کاغذ احتمالاً با صعود فرانسه و اسپانیا همراه خواهد بود. اما این ظاهر قضیه است؛ زیرا کروات‌ها که عنوان نایب قهرمانی دنیا را یدک می کشند مقابل ماتادورها که صلابت قبل را ندارند کوتاه بیا نیستند. هر دو تیم در گروه‌های خود دوم شدند، اما اسپانیا بازی‌هایی به نمایش گذاشت که منتقدانش را راضی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرواسی هم البته تیمی نبود که باید باشد. همین هم هست که احتمالاً باید منتظر رقابت پر پیچ و خمی در تقابل این دو قدرت اروپایی در ساعت ۲۰:۳۰ باشیم. این در حالی است که ایوان پریشیچ با مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه رفته و بازی حساس برابر اسپانیا را از دست داد. این بدترین اتفاق ممکن برای کروات‌ها بود؛ چراکه پریشیچ اکنون باید ۱۰ روز در قرنطینه باشد و بسته به نتیجه ای که کرواسی در بازی امروز خود برابر اسپانیا می‌گیرد، ممکن است شانس حضور در یورو را از دست داده باشد. این بازیکن ۳۲ ساله از سال‌ها پیش چهره ای جدایی ناپذیر برای تیم ملی کرواسی بوده و در بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای کرواسی به میدان رفته است.

در بازی فرانسه و سوئیس که ۲۳:۳۰ برگزار می شود اگر قرار بر وزن ستاره‌ها باشد، خروس‌ها قطعاً برترند. مردان کوه‌های آلپ همیشه تیمی درجه ۲ بوده اند که گاهی موفق شدند یقه بزرگان را بگیرند. اما این فرانسه تیمی نیست که نتواند از پس سوئیس بر بیاید.فرانسه در گروه مرگ از پس آلمان و پرتغال برآمد و به عنوان سرگروه صعودکرد، اما سوئیس با شانس و اقبال به عنوان تیم سوم گروه یک به اینجا رسیده است.

صعود ایتالیا و دانمارک

کاملاً طبق انتظار ایتالیا و دانمارک صعود کردند. آتزوری اگرچه مقابل اتریش به زحمت افتاد، اما سرانجام دو بر یک از این حریف سخت جان عبور کرد و پا به مرحله یک چهارم گذاشت. بازی ولز و دانمارک هم با چهار گل به سود وایکینگ‌ها تمام شد تا در برهمان پاشنه بچرخد. یعنی ولز بدون رؤیا جام را ترک کند. با این حال این بازی کیفیت واقعی دانمارکی‌ها را هم نشان داد. سرمربی این تیم می گوید که واکنش عمومی به اتفاق ترسناکی که برای کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، در نخستین مسابقه آن‌ها در یورو رخ داد، به شاگردانش کمک کرد تا به موفقیت برسند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نایب قهرمانی دنیا بازی با فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد

لوئیز انریکه در اولین فصلش پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند. 

طرفداری | پاری سن ژرمن شب گذشته می‌توانست در خانه جشن قهرمانی را بر پا کند اما مقابل لوآور به تساوی 3-3 دست یافت.

با توجه به شکست 3-2 موناکو مقابل لیون که اولین شکست خارج از خانه این تیم در فصل جاری بود، پاری سن ژرمن به صورت رسمی به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. این دوازدهمین عنوان قهرمانی پاریسی‌ها در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌رود. ده قهرمانی آن‌ها در حد فاصل سال 2012 تا 2024 رقم خورده است. پاری سن ژرمن که هفته جاری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت، طی فصل جاری در 31 بازی 70 امتیاز کسب کرده است. در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، اختلاف این تیم با موناکو 12 امتیاز است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد