Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند روز قبل با شکایت زن و شوهری در دادسرای جنایی تهران شروع شد. آن‌ها از پسری افغان شکایت داشتند و می‌گفتند که او، دخترشان را ربوده است. مادر این دختر نوجوان به بازپرس شعبه نهم دادسرا گفت: دخترم مدتی قبل با پسری در فضای مجازی آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند وقت که از آشنایی‌شان گذشت متوجه شد که پسر جوان کارگر ساختمانی و اهل کشور افغانستان است.

وقتی دخترم ماجرای این آشنایی را با ما مطرح کرد و گفت مرد افغان از او خواستگاری کرده است شوکه شدیم. دخترم فقط ۱۶ سال دارد و من و شوهرم به‌شدت با این ازدواج مخالفت کردیم. اما او لجبازی‌هایش را شروع کرد. به نشانه اعتراض غذا نمی‌خورد و با ما صحبت نمی‌کرد. همسرم وقتی متوجه شد که او همچنان با پسر افغان ارتباط تلفنی دارد گوشی موبایلش را از او گرفت و اجازه نمی‌داد تنهایی از خانه خارج شود.

زن جوان در ادامه گفت: این وضعیت ادامه داشت تا اینکه یک شب متوجه شدیم دخترم بی‌آنکه ما را در جریان قرار بدهد از خانه فرار کرده است. او نیمه‌های شب زمانی که من و همسرم خواب بودیم، وسایلش را جمع کرده و با برداشتن مدارک شناسایی از خانه رفته بود. علاوه بر این دخترم تمام طلاهایم را که حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان ارزش داشت را برداشته بود و من مطمئنم که جوان افغان او را فریب داده و تشویق کرده که طلا‌ها را سرقت کند.

وی ادامه داد: بعد از رفتن دخترم همه جا را گشتیم تا اینکه دوستش حقایق تکان دهنده‌ای را برایمان بازگو کرد. او گفت که دخترم برایش تعریف کرده که با نقشه کارگر افغان قرار است طلا‌های مرا را سرقت کند تا با پرداخت پول به قاچاقچیان انسان به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شوند. دخترم به دوستش گفته که قرار است به افغانستان بروند و حالا من و همسرم به‌شدت نگران سرنوشت دخترم هستیم.

با شکایت این زن و مرد، تحقیقات برای شناسایی ردی از دختر ناپدیدشده و کارگر افغان با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران آغاز شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 هفتم تیر دختر نوجوان سرقت طلا فرار از خانه پسر افغان فضای مجازی فریب تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی

برخی پناهجویان افعان در «جاکارتا» نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، برخی از پناهجویان افغان در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغان بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از 10 سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

ضرب و شتم پناهجویان افغان در اندونزیرنج بسیار پناهجویان افغانستانی در ترکیه و اندونزیجان باختن صدها پناهجوی افغان در مسیر مهاجرت به دیگر کشورها

براساس آمارها، حدود 14 هزار پناهجو در اندونزی حضور دارند که حدود نیمی از آنها را شهروندان افغانستان تشکیل می‌دهند.

این پناهجویان به امید رسیدن به استرالیا راهی اندونزی شده‌اند اما به دلیل برخی سیاست‌های دولت کانبرا، راهی برای ورود ندارند و با حالت سرگردانی و بلاتکلیفی در اندونزی متوقف مانده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین