Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روند فعالیت‌های استاندارد در آذربایجان غربی با انتقادهای زیادی از سوی صنعتگران و واحدهای تولیدی روبرو بوده و آنان از سختگیرهای شرکت های بازرسی استاندارد گله مند هستند اما بااین وجود مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی معتقد است که حمایت از واحدهای تولیدی استان را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور جلایر در همین زمینه گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها ، حمایت عملی از واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی که الزامات مربوطه را پیاده می‌کنند گام مهمی در استاندارد سازی محصولات تولیدی استان و عرضه این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی است.

وی بیان کرد: در همین راستا در سه ماهه اخیر۱۵۱ مورد جلسه کمیته علائم  تشکیل شده و در مورد حدود 180 پروانه تصمیم گیری شده است.

مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در جلسات این کمیته ۳۹ پروانه صدور کاربرد نشان علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

وی ادامه داد: در جلسات کمیته علائم استان، ۳۱ مورد تمدید، ۳۲ مورد ابطال، ۷۳ مورد تعلیق و ۱۱ مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان انجام شده است.

کد خبر 610683

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با خدشه بر دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرد، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سلامت کامل برگزار و حتی یک صندوق نیز ابطال نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سید عباس جوهری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در دور نخست انتخابات خاری در چشم دشمنان بود و آن‌ها تلاش می‌کنند تا با خدشه وارد ساختن به دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرند که در این زمینه همه باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه با ارشادات و راهبری‌های مقام معظم رهبری سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه برگزاری انتخابات پشت سر گذاشتیم، افزود: ورود زودهنگام رهبر فرزانه انقلاب به موضوعات مربوط به انتخابات و تعیین چهار راهبرد رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت برای انتخابات نشان داد که کار سختی پیش رو داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تأکید بر اینکه با تلاش و همت فرمانداران و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح استان، در تحقق این چهار راهبرد، موفقیت بسیار خوبی کسب کردیم، گفت: در حوزه رقابت اتفاقات بی‌نظیری در کشور و استان تهران شاهد بودیم. ورود صداوسیما و اختصاص 200 کانال برای نامزدها و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی با هدف اجرای عدالت در تبلیغات انتخاباتی از جمله این اقدامات بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 11 اسفند در سلامت کامل برگزار شد و حتی یک صندوق نیز در سطح استان ابطال نشد، تأکید کرد: در حوزه امنیت نیز علیرغم تلاش دشمنان برای اخلال در امنیت انتخابات، با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمام قد از انتخابات حفاظت و صیانت شد.

جوهری به تلاش‌های دشمنان برای کم کردن مشارکت مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مردم در استان تهران با مشارکت بالای خود همه را شگفت‌زده کردند و نشان دادند با وجود مشکلاتشان مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند که باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با مدیریت خوب فرماندار اسلامشهر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد، بیان کرد: همچنین شاهد اجرای طرح‌های ابتکاری همچون "با هم انقلاب، با هم انتخاب" در اسلامشهر بودیم که فضایی را ایجاد کرده بود تا نخبگان حوزه‌های مختلف به بیان مسائل و نظراتشان بپردازند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 هزار و 649 صندوق تمام مکانیزه در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس بر ضرورت آموزش رأی‌دهندگان و عوامل اجرائی و همچنین اتخاذ تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم جهت آغاز رأی‌گیری در ساعت مقرر، در روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه تأکید کرد.

جوهری ضمن قدردانی از تلاش‌های 200 روزه اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات اسلامشهر برای اجرای هرچه بهتر انتخابات اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با همفکری و هم‌افزایی شما روز جمعه نیز شاهد برگزاری هرچه بهتر دور دوم انتخابات مجلس در این شهرستان خواهیم بود.

افزایش مشارکت 7 درصدی مردم مشهد در انتخابات

در ادامه حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی در این جلسه از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: 188 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان تعیین‌شده، آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و سایر عوامل اجرائی انجام شده و برگزاری انتخابات با مشارکت 5500 نفر روز جمعه در اسلامشهر انجام خواهد شد.

گفتنی است پس از ارائه گزارش و بیان نظرات حاضرین در این جلسه رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اهدای لوح تقدیر از اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌