Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت شیرآلات بهداشتی راسان جزو شرکت های بزرگ در این حوزه است که در نمایشگاه بین المللی بیلدکس2021 دمشق سوریه حضور فعال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس علی مرجانی مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی راسان در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه دمشق گفت: نمایشگاه خوبی است و هدف ما از حضور در این نمایشگاه ارائه محصولات ایرانی به دنیا و رقابت با کشورهای خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به دنبال جذب بازارهای خارجی و تسخیر این بازارها با محصولات ایرانی هستیم و این نمایشگاه بستر خوبی برای این منظور است.

مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی راسان تصریح کرد: ما 50 مدل شیر تولید می کنیم که در این نمایشگاه شیرآلات مدل های کلاسیک، اهرمی، لمسی و چشمی را به نمایش گذاشته که مورد استقبال طرف های سوری قرار گرفت.

مهندس مرجانی گفت: در کشورهای آسیانه میانه و خلیج فارس بیش از 20 سال است که صادرات صورت می گیرد و در کشورهایی از جمله عراق بیش از 60 تا 70 درصد شیرآلات، توسط شرکت راسان تامین می شود.

وی با بیان اینکه در شرکت راسان 400 نفر به صورت مستقیم و هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است گفت: این شرکت یکی از اولین برندهای تولید کننده در کشور است و ظرفیت تولید 50 تا 60 درصد بازار را دارد و هر روز نیز به فکر توسعه محصولات ایرانی هستیم.

مدیر فروش شرکت شیرآلات بهداشتی راسان گفت: یکی از مشکلات ما تفاوت قیمت ارز نیمایی و آزاد است و این امر مانعی برای صادرات است که امیدواریم مشکل برطرف شود.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سهیل عبداللطیف وزیر اسکان کشور سوریه از غرفه شیرآلات شرکت راسان بازدید و از خدمات آنها قدردانی کرد.

وی در این بازدید که سفیر جمهوری اسلامی در کشور سوریه نیز حضور داشت، گفت: شرکت های بسیار خوبی از جمهوری اسلامی در این نمایشگاه حضور دارند و ما نیازمند محصولات با کیفیت ایرانی در ساخت کشور سوریه هستیم.

وی افزود: شرکت راسان یکی از شرکت های خوب و معتبر ایرانی است که محصولات بسیاری تولید می کند و توانسته جایگاه مناسبی نیز در کشور سوریه داشته باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کالای ایرانی محصولات ایرانی شرکت راسان کشور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو

استان همدان با بسته‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری جدید در ششمین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور پیدا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، نمایشگاه اکسپو 2024 در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی از امروز تا 12 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

در همین راستا، مدیر‌عامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی استان همدان، گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا 250 محصول متنوع از 50 شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد لازم به ذکر است  فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

مصطفی حقیقی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران، اظهار‌داشت: سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

وی تاکید کرد: اولین هدف شرکت در اکسپو 1403 استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در همدان پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی استان همدان، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و بیان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران