Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام شرکت دارویی شفا فارمد، با تحقیق بر روی خون دریافت کنندگان واکسن کوو ایران ثابت شد این واکسن موفق به شکست نمونه آفریقایی کرونا شده است. روابط عمومی شرکت دارویی شفا فارمد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با انجام آزمایش بر روی خون ۱۰ نفر از افرادی که در فاز اول و ۳۰ نفر از کسانی که در فاز دوم مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت داوطلب شده بودند، ثابت شد آنتی بادی تولید شده در بدن این افراد قادر به شکست واریانت آفریقایی کووید ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است: تحقیقات و تست خنثی‌سازی بر روی خون این داوطلبان پس از آن صورت گرفت که نمونه‌ای از سویه آفریقایی ویروس در اختیار دانشمندان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت و این ویروس پس از انتقال به سلول بر روی خون این افراد که دو دوز از واکسن را دریافت کرده بودند تست شد و نهایتاً آنتی‌بادی خون این افراد موفق به مهار ویروس شد.

پیش از این نیز آنتی‌بادی خون داوطلبان تزریق این واکسن بر روی واریانت انگلیسی کرونا تست و موفقیت این واکسن در آنجا هم ثابت شده بود.

شرکت دارویی شفا فارمد در خصوص عملکرد واکسن کوو ایران برکت بر روی کرونای هندی نیز خاطرنشان کرده است: نمونه سویه هندی ویروس هم به تازگی به دست محققان این مجموعه رسیده و در حال انتقال آن بر روی سلول و انجام تست خنثی‌سازی بر روی آن هستند که پس از پایان تحقیقات، نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید. برچسب ها: واکسن ایرانی ، کوو ایران برکت ، کرونا آفریقایی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OW2

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: واکسن ایرانی کوو ایران برکت کرونا آفریقایی واکسن کوو ایران کوو ایران برکت بر روی خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!