Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه سیاست نیوز، وزارت دفاع آمریکا حفاظت از نیرو‌های خود را بهانه حملات بامداد امروز (دوشنبه) به مواضع مقاومت عراق اعلام کرد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: در پاسخ به حملاتی که پرسنل و سایت‌های آمریکایی را در عراق هدف قرار داد، سایت‌های شبه نظامیان را بمباران کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون اقدام غیر قانونی خود در خاک عراق را انعکاس دهنده رویکرد شفاف بایدن در محافظت از نیرو‌های آمریکایی اعلام کرد.

بیانیه ادعایی وزارت دفاع آمریکا می‌افزاید: رئیس جمهور اقدامات نظامی بیشتری را جهت اخلال و جلوگیری از حملات شبه نظامیان علیه منافع ما در عراق انجام داد. ما اقدامات لازم، مناسب و عامدانه را برای کاهش خطر تشدید و ارسال پیام بازدارنده روشن و بدون ابهام انجام داده‌ایم. دامنه حملات ما در نزدیکی مرز عراق و سوریه به اندازه کافی محدود و برای مقابله با تهدید لازم بود.

آمریکا در حالی حملات خود علیه مواضع مقاومت عراق را با دستاویز‌های مختلف توجیه می‌کند که بنا به مصوبه پارلمان عراق ملزم به خارج کردن نیرو‌های خود از خاک این کشور است. با این حال آمریکا به بهانه ادعایی مبارزه با داعش و طرح ریزی حملات ساختگی علیه مواضع خود، برای ماندن در عراق بهانه می‌تراشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع آمریکا مقاومت عراق نظامیان آمریکا وزارت دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

کد خبر 6097503

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها