Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها ــ رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان قشم با تاکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری مودیان مالیاتی نیست، گفت: فعالان اقتصادی قشم تا ۱۵تیرماه مهلت دارند اظهارنامه مالیات برارزش افزوده خود را ارائه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا کوهستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 تیرماه آخرین مهلت برای فعالان اقتصادی مناطق آزاد از جمله قشم است تا با ارسال اظهارنامه مالیاتی مربوط به دوره بهار 1400 خود از طریق سایت، مشمول جرایم مالیاتی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی، ارسال اظهارنامه اشخاص حقیقی و دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شده و آخرین مهلت ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی و مالکان مستغلات و املاک تجاری هم تا پایان تیر ماه جاری می‌باشد.

رئیس اداره مالیاتی قشم با تاکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری مودیان مالیاتی نیست، افزود: تمام امور مودیان مالیاتی از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس https://return.tax.gov.ir قابل انجام است.

مصوبه هیئت دولت درباره مشوق های مالیاتی تولیدات داخلیعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: نهادهای انقلابی خوش‌حساب‌ترین مودیان مالیاتی هستندافزایش قدرت خرید مردم و رشد اقتصادی با اجرای مالیات بر عایدی سرمایهچگونه قوانین مالیاتی را یاد بگیریم؟

کوهستانی گفت: اظهارنامه‌های مالیاتی فعالان اقتصادی قشم در سامانه آفلاین بارگذاری شده و مودیان می‌توانند از آن را مشاهده و دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ معافیت 20 ساله فعالان اقتصادی یکی از امتیازات ویژه مناطق آزاد بود که از سال گذشته با قوانین جدید و درخواست ارائه اظهارنامه مالیاتی  مشکلاتی برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در قشم ایجاد شده است.

شهرستان قشم متشکل از سه جزیره قشم، لارک و‌ هنگام با حدود 150 هزار نفر جنعیت، در جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/7558/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد مودیان مالیاتی فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت