Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ورود خودروهای با پلاک‌های غیر بومی به این استان و در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی نیز ورود و خروج خودروها هر شهرستان ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جابر پاپری، رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج خودروها از شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و بر این اساس ماموران پلیس راه مستقر در ورودی  این شهرستان‌‎ها در استان بوشهر با احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه و بدون هیچگونه اغماض با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: باتوجه به اینکه رنگ‌بندی و محدودیت‌های کرونایی به طور مداوم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، ماموران پلیس راه در ابتدا به رانندگان متخلف تذکر می‌دهند و در صورت بی‌توجهی جریمه صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر شهرستان‌های دیر، تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان، و دشتی استان بوشهر در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دیلم، گناوه بوشهر و جم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

پاپری ادامه داد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز کماکان از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرستان‌های استان بوشهر اعمال می‌شود و خودروهای متخلف بنابر قانون جریمه می‌شوند.

جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و جریمه تردد شبانه در ساعات غیر مجاز میزان ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه استان بوشهر سلامت ماموران پلیس قانون بوشهر کرونا ممنوعیت سفر شهرستانهای قرمز و نارنجی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد