Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار قربانیان حادثه ریزش ساختمان در ایالت فلوریدای آمریکا به ۹ تن افزایش یافت و همچنان از سرنوشت ۱۵۰ نفر دیگری که در لحظه وقوع حادثه در ساختمان بوده‌اند، خبری در دست نیست.

به گزارش ایسنا، مقامات رسمی در آمریکا در حالی از افزایش شمار تلفات حادثه فرو ریختن بخش هایی از یک ساختمان ۱۲ طبقه در شهر میامیِ ایالت فلوریدا خبر می دهند که نیروهای امداد برای چهارمین روز متوالی است که در میان آوار در تلاش برای نجات دادن مفقودشدگان این حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان هنوز علت دقیق ریزش این ساختمان مرتفع که ساعات ابتدایی روز پنج شنبه دچار حادثه شد، مشخص نیست اما گزارش مهندسی، حاکی از فرسودگی ساختاری در پارکینگ این ساختمان۴۰ ساله است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، هنوز این امیدواری وجود دارد که تیم های امداد بتوانند دیگر ساکنان این ساختمان را زنده از زیر آوار خارج کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمریکا ریزش ساختمان فلوریدا میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان

کورش فتحی فرماندار فلارد گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن پیکر بی جان کودک پنج ساله از اهالی روستای نارمه که ۱۱ روز پیش در رودخانه خرسان غرق شده بود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

مرگ کوهنورد بر اثر سقوط از کوه گنجگاه

وی افزود: پس از چند روز جست‌وجو در رودخانه خرسان، ادامه جست‌وجو در استان همجوار انجام گرفت، اما با گذشت ۱۱ روز هنوز پیکر این کودک پیدا نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر