Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  نشر پیانو با هدف تولید و انتشار محصولات فرهنگی در حوزه موسیقی و هنر و به ویژه پیانو تاسیس شده است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آیین افتتاح این موسسه، انتشارات تخصصی موسیقی یک سرمایه برای کشور دانست و گفت: در عرصه نشر نیز همانند عرصه آموزش و دانشگاهی موسیقی موفق خواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویان آزاده موسس این مرکز را هدف از ایجاد این موسسه را فعالیت تخصصی در حوزه موسیقی و به ویژه پیانو بیان کرد و افزود: نشر پیانو، اولین نشر در حوزه تخصصی موسیقی استان سمنان است و برای توسعه هنر موسیقی و به خصوص پیانو کتاب‌ها و تالیفاتی را تولید و به مخاطبان این حوزه ارائه دهد.

آزاده گفت: این موسسه در مرحله اول هم اکنون چهار جلد کتاب و دو جلد آلبوم در حوزه موسیقی را در دست چاپ و انتشار دارد.

در استان سمنان ۴۲ موسسه انتشاراتی فعال است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش موسیقی موسسه انتشاراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد