Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@13:18:45 GMT

شهید بهشتی سیاستمداری دین مدار بود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۷۵۶

شهید بهشتی سیاستمداری دین مدار بود

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی سیاستمداری دین مدار بود، گفت: در هیچ زمانی شهید بهشتی از پیگیری عدالت خسته نشد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن ،گفت: تاکید شهید بهشتی بر گسترش عدالت در جامعه وجه تمایز وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هیچ زمانی شهید بهشتی از پیگیری عدالت خسته نشد و همواره در کلام ،عمل و رفتارش این موضوع یعنی پیگیری و برقراری عدالت وجود داشت.     نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی سیاستمداری دین مدار بود که دین مداری در تمامی ابعاد رفتار سیاسی و اجتماعی اش حاکم بود، اظهار داشت: تدین شهید بهشتی وی را به الگوی سیاست ورزی مومنانه تبدیل کرده بود. وی به خوبی مکتب قرآن را می شناخت و احکام اسلامی را در تمامی شئونات زندگی سیاسی و اجتماعی و فردی اش حاکم کرده بود.     وی با بیان اینکه سیاست مداران و مسئولان نظام   در حال حاضر باید مشی شهید بهشتی در بحث گسترش و برقراری عدالت را مد نظر قرار دهند و آن را در رفتار سیاسی شان حاکم کنند، گفت: مردم وقتی ببینند که ما مسئولان در راستای برقراری عدالت گام برمی داریم به نظام و انقلاب دلگرم می شوند.     نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در مقطعی تحت بدترین اتهامات قرار گرفت. در بسیاری از مجالس وی مورد اهانت قرار می گرفت اما هیچ گاه با تندی برخورد نکرد، همواره در مسیر انصاف و عقل گام برداشت و با تدبیر و درایت عمل کرد و برای همین به وی شهید مظلوم می گویند.     حجت الاسلام موحد با تاکید بر مسئولیت پذیری شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی در راستای حل مشکلات مردم یک لحظه نیز از پای ننشست و همواره پیگیر حل مشکلات مردم بود. این ویژگی وی در حال حاضر باید الگویی باشد برای مسئولان و سیاستمداران ما و برای مشکلات فعلی مردم چه مشکلات اقتصادی و چه معیشتی با مسئولیت پذیری گام بردارند.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید بهشتی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند