Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تکلیف دیدار دو تیم پیکان و سایپا که با شش تعویض از سوی پیکان همراه بود هنوز مشخص نشده و این در حالی است که کمیته انضباطی در اولین رای خود حکم به شکست سه – هیچ شاگردان مهدی تارتار داده بود و در ادامه قرار بود با توجه به اعتراضات شکل گرفته و ابهاماتی که در این راستا وجود داشته، کمیته استیناف رای نهایی در این زمینه را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که اکنون افتاده تغییر در جدول رده بندی لیگ با همان رای ابتدایی مبنی بر برتری سایپا بوده و این مساله با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک شده‌ایم و در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار است، اعتراض دیگری از سوی باشگاه‌ها به همراه داشته تا با اعلام هر چه زودتر حکم کمیته استیناف تکلیف تیم‌های در کورس سقوط مشخص شود.

باشگاه نساجی یکی از تیم‌های درگیر این پرونده است و اکنون اسدی به عنوان رییس هیئت مدیره این باشگاه موضع‌گیری تندی نسبت به تاخیر در اعلام رای دارد. رئیس هیئت مدیره نساجی با اشاره به فشارهای بیرونی برای مشخص شدن رای پرونده و در لفافه با اشاره به حضور مدیرعامل یکی از تیم‌های درگیر این پرونده، رای ابتدایی و تاخیر در اعلام رای نهایی را به این موضوع مرتبط می‌داند.

علیرضا اسدی در واکنش به موضوع اعلام رای دیدار دو تیم سایپا و پیکان و تاثیر آن در جدول گفت: هواداران ما در انتظار یک رای عادلانه در این زمینه هستند. ما به کمیته استیناف کاملا ایمان داریم. اعضای آن کاملا به کارشان مسلط هستند و به هیچ عنوان توصیه پذیر نیستند و این مایه امیدواری همه ماست. کاملا مشخص است که باید در انتظار یک رای عادلانه ماند و حق به حقدار خواهد رسید. با توجه به شناختی از این موضوع و اعضای کمیته استیناف داریم، به این موضوع امیدوار هستیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه نساجی با انتقاد نسبت به تاخیر در صدور رای نهایی گفت: تنها نگرانی و ناراحتی ما بابت تاخیر در اعلام رای است. موضوعی که باعث تعجب ما و دیگر تیم‌هایی که در خطر هستند، مساله تاخیر در اعلام رای است که همه ما را یاد کشوی جادویی فدراسیون فوتبال در گذشته می‌اندازد! با این حال امکان دارد فشاری هم از سوی سیستم وجود داشته باشد و این مساله دور از ذهن نیست.  ما البته پیش داوری نمی‌کنیم اما این مساله را در نظر بگیرید که ” طرفی که درگیر این حکم است، در فدراسیون سمت دارد”. ما با تمام این اوصاف امیدوار هستیم بگذارند کمیته استیناف با استقلال خود رای را عادلانه اعلام کند.

بیشتر بخوانید: تیمی که منتظر تغییر نتیجه یک بازی است/ این مایه ننگ فوتبال ایران است! سرمربی پیکان: همه از خدا می‌خواهند سایپا سقوط کند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان سایپا کمیته استیناف نساجی پیکان سایپا علیرضا اسدی فدراسیون فوتبال ایران کمیته استیناف نساجی تاخیر در اعلام رای کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی