Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ماشین سازی تبریز گفت: هیچ کس نمی‌تواند در مورد سرمربی تیم صحبت کند و همه باید از او تمکین کنیم

سید محمد علوی مدیر تیم ماشین سازی توضیحاتی درباره محرومیت حبیب گردانی از شرکت در تمرینات این تیم ارائه داد.

به گزارش طرفداری، سید محمد علوی در خصوص شرایط حال حاضر تیم ماشین‌ سازی تبریز به فارس گفت:

وضعیت تیم مشخص است و شرایط خیلی سخت شده، با اینحال به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 بازی پیش‌رو داریم و بضاعت ما همین است. نمی‌توانیم نفر دیگری را اضافه کنیم. سعی می‌کنیم تیم را از نظر روحی و روانی آماده نگه داریم تا ببینیم در آینده برنامه‌های مالکیت جدید باشگاه چگونه خواهد بود.

مدیر تیم ماشین‌ سازی تبریز در مورد اینکه برخی معتقدند با توجه به شرایط این تیم، حضور مالکیت جدید فقط تا پایان مسابقات لیگ برتر خواهد بود و بعد از آن ممکن است تغییرات زیاد دیگری در باشگاه رخ بدهد گفت:

زمانی که به ماشین‌ سازی آمدم به مالک جدید گفتم سلیقه شما برای ما خیلی محترم است اگر نفر خاصی را مدنظرتان دارید او را بیاورید. این تیم خانه من است. به غیر از تیم منتخب آذربایجان و چند بازی برای تیم ملی، پیراهن تیم دیگری را نپوشیدم اما شما مختار هستید که نفر دلخواهتان را بیاورید و ما هم حمایت می‌کنیم.

علوی تصریح کرد:

یونس قربانی (مالک جدید ماشین سازی) گفت ما برای 7 بازی نیامده‌ایم. برای آینده تیم برنامه داریم. می‌دانیم وضعیت تیم چطور است و تلاش می‌کنیم که آینده خوبی را برای ماشین‌سازی رقم بزنیم. او شب گذشته هم در برنامه تلویزیونی استانی اعلام کرد که در مورد انتقال امتیاز و بدهی‌هایی که باقی مانده، طی سه چهار روز آینده با مالکیت قبلی باشگاه (محمدرضا زنوزی) صحبت و مشکلات را حل و فصل می‌کند.

علوی در خصوص حواشی که حبیب گردانی در جریان بازی با نساجی به وجود آورد و منجر به کنار گذاشتن او از تیم شد، گفت:

به کسی باج نمی‌دهیم. از مکتب دهداری درس‌های زیادی گرفتم. ورزش روی باخت هم دارد. اگر می‌بازیم نباید اخلاق و انضباط را ببازیم. گردانی در بازی با نساجی جزو 11 نفر اصلی بود. بین دو نیمه علیرضا اکبرپور تصمیم گرفت او را تعویض کند. بعد از اینکه سرمربی با تیم صحبت کرد و بازیکنان وارد زمین شدند، من دوباره به رختکن برگشتم که دیدم صدای داد و فریاد می‌آید.

علوی گفت:

در رختکن چند نفر از اعضای کادر پزشکی، تدارکات و همچنین مربی دروازه‌بان‌های ما حاضر بودند. گردانی با صدای بلند به همه تشکیلات باشگاه فحش رکیک داد که من از بیان آن شرم می‌کنم. به او معترض شدم و گفتم این حرف دهان شما نیست. بازیکن باید از سرمربی تمکین کند. او گفت منظور من شما نبودید. به او گفتم شما به همه اعضای تیم و باشگاه توهین کردی، بعد از آن حرفی نزدم و به نیمکت برگشتم. ان‌شا‌الله امروز یا فردا جلسه انضباطی در مورد رسیدگی به وضعیت گردانی برگزار می‌شود و من گزارش کامل را می‌دهم. حتی اگر علیرضا اکبرپور هم نمی‌گفت من کار خودم را می‌کردم چون نظم و انضباط تیم بر عهده من است.

مدیر تیم ماشین‌سازی تبریز در مورد مصاحبه گردانی پس از اینکه از تیم کنار گذاشته شد، و صحبت علیه سرمربی تیم مبنی بر اینکه از تیم نونهالان آمده و همچنین صحبت علیه مالکیت جدید، عنوان کرد:

مصاحبه او را کامل خواندم. در مورد علیرضا اکبرپور نه من، نه گردانی و نه هیچکس دیگر نمی‌تواند صحبت کند. او را مالک قبلی باشگاه به این تیم آورد و ما باید از سرمربی تمکین کنیم. گردانی نباید این حرف‌ها را می‌زد. من نمی‌توانم به او درس مکتب بدهم.

علوی با بیان اینکه گردانی انتظار تعویض بین دو نیمه بازی مقابل نساجی را نداشت، گفت:

او فکر می‌ کرد نباید تعویض شود. در برنامه زنده تلویزیونی هم روی خط رفت و بد و بیراه گفت که بلافاصله با تهیه‌کننده آن برنامه تماس گرفتم، روی خط رفتم و دوباره جوابش را دادم. گفتم شما عقبه ماشین‌سازی را نمی‌دانی، من در این باشگاه حتی مدیرعامل هم بوده‌ام و به دنبال پست و مقام نیستم. بازیکن باید نظم را رعایت و از سرمربی تمکین کند.

علوی در خصوص بازی سخت این هفته ماشین‌سازی مقابل سپاهان، گفت:

چهارشنبه راهی اصفهان می‌شویم. با بازیکنان صحبت کردیم و انتظار داریم با روحیه بالا، تعصب و غیرت هر چه در توان دارند در زمین بگذارند. ما امیدواریم که تیم در لیگ برتر بماند. انسان به امید زنده است. تا جایی که توان داریم امید داریم. ان‌شاالله بتوانیم با یک بازی خوب در خانه سپاهان نتیجه بگیریم تا امیدهای بازگشت به جدول برایمان زنده شود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر تیم ماشین ماشین سازی سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • (تصاویر) آیین بیل گردانی در نیم‌ور محلات
  • آیین بیل گردانی نیم ور محلات
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب