Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:09:43 GMT

«لفته» و «لطیفه» در اولین رویداد فرنو

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۹۰۷

«لفته» و «لطیفه» در اولین رویداد فرنو

ایسنا/خوزستان طرح عروسک‌های لفته و لطیفه با عنوان «خانواده آبادی» توسط مهدی صفی‌آبادی، هنرمند و مدیرعامل موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران از استان خوزستان، در بخش طراحی شخصیت در رویداد «فرنو» پذیرفته شده و قرار است مورد داوری در این رویداد قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، رویداد «فرنو» با محوریت حوزه‌های فرهنگی و هنری شامل شخصیت‌پردازی، بازی‌های ویدئویی‌ و کتاب‌های تعاملی، بازی، اسباب‌بازی، عروسک، پویانمایی‌، وب‌ و نوشت‌افزار از تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلسله رویدادها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و با عنوان «فرنو» برگزار خواهد شد و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل‌ گرفتن مشارکت در مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب ‌و کارهای فرهنگی است تا به این ترتیب ‌زمینه ‌ایجاد کسب‌ و کارهای بازارپردازی فرهنگی ایجاد شود.

طبق اعلام ایران تئاتر، مهدی صفی‌آبادی شخصیت‌های «خانواده آبادی» را در قالب شخصیت‌های عروسکی لفته، لطیفه، مامان طیبه، بابا طاهر، بی بی بی امل، عمو شط، نخلک، پیشول، یاردونه خان، دور دونه جان، همایون و کتایون طراحی و به رویداد «فرنو» ارسال کرده و قرار است در این رویداد مورد داوری قرار گیرد.

توسعه‌دهندگان کسب و کارهای‌ فرهنگی و هنری با حضور در این سلسله ‌رویدادها و بهره‌مندی از خدمات ‌آموزشی و مربی‌گری مدل کسب‌ و کار خود را مطابق با قواعد بازارپردازی فرهنگی تدوین کرده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تئاتر عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود