Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا روز گذشته با صدور حکمی، حسین خبیری معاون اجرایی سابق پرسپولیس را به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه سایپا انتخاب کرد.

پس از انتخاب خبیری برای عضویت در هیات مدیره سایپا، سایت باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد «مدیریت باشگاه ضمن تبریک به حسین خبیری، برای این مدیر شایسته در باشگاه سایپا آرزوی موفقیت دارد» و البته برخی اعضای باشگاه هم با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرامی خود، این موضوع را به عضو سابق تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام سرخ‌پوشان با رفتار‌هایی که از زمان آغاز فعالیت جعفر سمیعی در پرسپولیس نسبت به خبیری صورت گرفته، تفاوتی از زمین تا آسمان دارد. سوالی که درباره تناقض بین گفتار و رفتار مدیران پرسپولیس وجود دارد، این است که اگر این شخص از نظر آنها مدیر شایسته‌ای بوده، چرا وی را حفظ نکردند تا سر از باشگاه دیگری درآورد؟

اگر ماموریت خبیری از طرف اداره کل ورزش و جوانان تهران تمام شده، چرا افرادی که در گفتارشان آرزوی موفقیت برای این فرد را دارند، رایزنی نکردند تا بتواند در پرسپولیس فعالیت کند؟ مگر همین اختلاف‌ها نبود تا خبیری چندین ماه پس از جدایی از سمت معاون اجرایی، از مسئولیتش در ورزشگاه درفشی‌فر هم کنار برود؟

بهتر است مدیران پرسپولیس درباره خدمات شایان خبیری شفاف‌سازی هم انجام بدهند تا به صورت مثال، مشخص شود در این مدت به جز بازگشایی پرونده قدیمی سند خوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه به نام شرکت شستا در صفحه اینستاگرامی که حاصلی جز دلهره برای هواداران نداشت و سبب دلخوری مدیران باشگاه شد، اقدام قابل ذکر دیگری هم انجام داده است؟ 

گلایه های تند یحیی گل‌محمدی پس از شکست در دربی نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته سبب شد خبیری طبق نظر مهدی رسول‌ پناه سرپرست سابق پرسپولیس، در دهه اول شهریور ۹۹ مجبور به استعفا از سمت معاون اجرایی شده و فعالیت های خود را در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری کند. اکنون این سوال مطرح است مدیرانی که امروز از راه های مختلف سعی دارند عضویت وی در هیات مدیره یک باشگاه دیگر را تبریک بگویند، اگر واقعا با این فرد مشکلی نداشته و وی را مدیری شایسته می‌دانند، چگونه برای ادامه ایفای مسئولیت خبیری در یک ورزشگاه، رایزنی مثبتی انجام ندادند؟ 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 

«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار