Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور در بازگشت از مشهد به تبریز با هواداران این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ برتر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک در مشهد مغلوب پدیده شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

این نتیجه در ادامه نتایج چند وقت اخیر تراکتوری‌ها و در کنار اختلاف و درگیری با بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه که به جدایی آنها منجر شد و اختلاف اخیر با محمدرضا اخباری، منجر به خشم و اعتراض هواداران تراکتور نسبت به عملکرد رسول خطیبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته کاروان تراکتور به تبریز برگشت و در فرودگاه درگیری لفظی میان رسول خطیبی و برخی از هواداران معترض تراکتور رخ داد که رسول خطیبی در ادامه به سرعت سوار اتومبیل شخصی خودش شد و محل را به سرعت ترک کرد.

به نظر می‌رسد با وجود حمایت همه جانبه زنوزی و مدیران باشگاه تراکتور از خطیبی، ادامه این روند و تشدید نارضایتی هواداران فضا برای سرمربی تراکتور تنگ‌ و تنگ تر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی تراکتور رسول خطیبی لیگ برتر فوتبال رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد یورگن کلوپ ‏و محمد صلاح پیش از درگیری لفظی در کنار خط درحالیکه مشخص ‏است علاقه‌ای به دست دادن ندارند با هم دست می‌دهند. انتشار ‏این تصاویر باعث شده سناریوی جدیدی درباره علت درگیری لفظی ‏سرمربی و ستاره لیورپول مطرح بشود. ‏

محمد صلاح در جریان باخت لیورپول مقابل اورتون در دربی ‏مرسی‌ساید عملکرد خوبی نداشت و وقتی امروز یورگن کلوپ او را ‏نیمکت‌نشین کرد مشخص بود که صلاح از این موضوع خوشحال ‏نخواهد شد. ‏

درحالیکه تنها 10 دقیقه به پایان بازی امروز لیورپول مقابل وستهم ‏باقی مانده بود کلوپ دستور داد صلاح به جای لوئیس دیاز وارد زمین ‏بشود. اما درحالیکه ستاره مصری لب خط منتظر بود با کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد و در نهایت داروین نونیز بود که او را آرام کرد تا اوضاع ‏بدتر نشود. ‏

در تصاویر جدیدی که منتشر شده کلوپ را در حالی می‌بینیم که ‏یورگن کلوپ به سمت صلاح می‌رود و سعی دارد با او دست بدهد ‏ولی ستاره مصری دست سرمربی‌اش را پس می‌زند. با اصرار کلوپ ‏صلاح با دلخوری با او دست می‌دهد. کاملا شل و از سر اجبار. کلوپ ‏که گویا از این حرکت صلاح عصبانی شده به سمت او برگشته و ‏چیزی می‌گوید. عصبانیت شدید صلاح از این لحظه آغاز می‌شود و ‏البته مشخص است که کلوپ هم در حال صبحت با او است. ‏

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم