Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@00:11:23 GMT

تمیز کردن کابینت چوبی و هایگلاس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۲۴۱

تمیز کردن کابینت چوبی و هایگلاس

گروه مهندسی آراکس با داشتن کادر مجرب و متخصص در طراحی و ساخت دکوراسیون آشپزخانه و آشپزخانه مدرن آماده ارائه مشاوره درباره تمیز کردن کابینت چوبی و هایگلاس است.

به گزارش برنا، تمیزز کردن کابینت ها بسیار حائز اهمیت هستند زیرا کابینت ها مکانی برای نگهداری مواد غذایی و ظروف آشپزخانه هستند که عدم رعایت نظافت آنها زمینه رشد میکروبها و قارچها را نیز فراهم می‌کند و همچنین زمینه وجود موجودات موزی را نیز  درآشپزخانه به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین روش تمیز کردن کابینت آشپزخانه 

تمیزز کردن کابینت ها بسیار حائز اهمیت هستند زیرا کابینت ها مکانی برای نگهداری مواد غذایی و ظروف آشپزخانه هستند که عدم رعایت نظافت آنها زمینه رشد میکروبها و قارچها را نیز فراهم می‌کند و همچنین زمینه وجود موجودات موزی را نیز  درآشپزخانه به وجود می‌آورد.

تمیز کردن کابینت های چوبی 

اگر کابینت فاقد لکه چربی باشد بهترین وسیله برای تمیز کردن کابینت های چوبی پارچه مرطوب است ولی برای پاک کردن چربی ها از کابینت به چیزی بیشتر از دستمال مرطوب نیاز است اما هیچ گاه از وایتکس مواد شوینده الکل دار یا استون دنیا اتیل الکل ها استفاده نکنید که باعث آسیب رسیدن به کابینتها می‌شود همچنین پس از تمیز کردن کابینت ها با پارچه مرطوب  سریع آنها را خشک کنید و رطوبت اضافی آنها را با دستمال بگیرید تا از آسیب رسیدن به چوب آنها جلوگیری شود برای تمیز کردن کابینت ها هیچگاه از اسکاچ و سیم استفاده نکنید زیرا باعث خط و خش افتادن بر روی کابینت ها می شود بهترین گزینه برای دستمال پارچه ای است برای پاک کردن 

لکه های چربی را از روی کابینت چوبی می توان به وسیله محلولی  با نسبت مساوی سرکه و آب  از بین برد برای این کار آب و سرکه را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس بر روی لکه ها اسپری کنید و با دستمال مرطوب پاک کنید و سپس چند را با دستمال خشک بکشید تا اثرش را از بین برود برای تاثیرگذاری بیشتر محلول می‌توان از چند قطره مایع ظرفشویی در آن استفاده کرد این محلول علاوه بر از بین بردن تمامی چربی ها باعث ضدعفونی شدن سطوح نیز می شود

روش تمیز کردن کابینت های ام دی اف

کابینت های ام دی اف هستند و در صورت خیس شدن متورم می شود اگر کابینت شما دارای لکه چربی نیست و تنها گرد و غبار و دوده دارد نیاز به استفاده از مواد شوینده نیست و می توان تنها با یک ابر و دستمال مرطوب آنها را تمیز کرد اگر مایل به استفاده از مواد شوینده مصنوعی نیستید می توانید برایم از بین بردن لکه چربی ها از سطح کابینت ام دی اف بدین صورت عمل کنید جوش شیرین را با آب ترکیب کرده و سپس خمیر به دست آمده را روی لکه های چربی کابینت قرار داده و پس از خشک شدن خمیر آن را به وسیله یک دستمال مرطوب پاک کنید سپس به وسیله یک دستمال خشک کرد آن را از بین ببرید برای پاک کردن لکه جوهر یا ماژیک هیچگاه از موادی مانند الکل و وایتکس به طور مستقیم استفاده نکنید  ابتدا آنها را با آب رقیق کرده سپس بر روی کابینت استفاده کنید به دلیل اینکه کابینت های ام دی اف غالباً مقاوم تر از کابینت های چوبی هستند می توان از انواع شوینده های موجود در بازار بر روی آنها استفاده کرد ولی حتماً قبل از مصرف به نحوه استفاده آن ها توجه کنید در نهایت حتما پس از تمیز کردن کابینت چندین بار آنها را خشک کنید تا رد دستمال به روی آنها نماند و براقی خود را حفظ کنند

تمیز کردن کابینت های هایگلاس 

کابینت های هایگلاس از یک سو دارای زیبایی و شفافیت چشمگیری هستند و از سوی دیگر شرایط نگهداری آنها نیاز به تمیزکاری بیشتری  نسبت به بقیه کابینت ها دارندد زیرا به دلیل براق بودن و اکثراً روشن بودن آنها قطرات چربی یا گرد و غبار و اثرات انگشت روی درب کابینت ها سریع خود را نمایان میکنند و ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند به همین جهت تمیز کردن کابینت های هایگلاس امری ضروریست، بهترین روش برای تمیز کردن این کار با استفاده از دستمال مرطوب است از پاک کننده های شیمیایی حدالمقدور نباید استفاده کرد زیرا سبب کاهش درخشش و زیبایی کابینتهای های گلاس می شود ماده ماده پاک کننده کابینت هایگلاس باید آنقدر ملایم باشد که به سطح کابینت آسیب نرساند و درخشش آنها را کم نکند و همچنین بتواند رگه های چربی و جرم را نیز از بین ببرد بدین منظور می توان از یک لیتر آب گرم و یک قاشق مایع ظرفشویی برای تمیز کردن کابینت ها استفاده کرد و چربی های باقیمانده را نیز می توان به وسیله یک فنجان سرکه به همراه محلول آب و صابون تمیز کرد.

 تمیز کردن کابینت ها را باید از بالا به پایین شروع کنید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سطح کابینت هیچگاه نباید از اسکاچ یا دستما زبر استفاده شود همچنین باید سطح مرطوب را سریعاً با دستمال خشک دیگری پاک کنیم.

گروه مهندسی آراکس با داشتن کادر مجرب و متخصص در طراحی و ساخت دکوراسیون آشپزخانه و آشپزخانه مدرن آماده ارائه مشاوره به شماست با ما تماس بگیرید تا با بازدید از فضای شما از مشاوره رایگان و تعین قیمت کارشناسان بهره مند شوید.

شماره تماس دفتر مرکزی : ۸۸۴۷۵۷۴۸-۲۱

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کابینت تمیز کردن کابینت تمیز کردن کابینت چوبی تمیز کردن کابینت تمیز کردن کابینت ها برای تمیز کردن دستمال مرطوب ام دی اف چربی ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند

نوشیدنی‌هایی که کالری کمی دارند، برای هضم و متابولیسم شما عالی هستند و در پاکسازی و سم زدایی بدن عالی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از عصر ایران، می‌توانید چند تغییر در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا در نهایت شکم‌ صاف داشته باشید. کنترل وعده غذایی سالم و ورزش منظم همگی بنای کار برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم هستند.

لیمو و زنجبیل

شگفت انگیز است که چگونه چند ماده ساده می تواند شما را خوش هیکل و سالم نگه دارد. چرا آب گرم؟ زیرا آب گرم به هضم غذا کمک می کند. اول صبح آن را بنوشید و سیستم گوارش خود را به خوبی شروع کنید. لیمو نه تنها سرشار از ویتامین است، بلکه در پاکسازی دستگاه گوارش و کبد نیز نقش دارد که به کاهش وزن کمک می کند. زنجبیل یک سم زدایی طبیعی است و به شروع متابولیسم کمک می کند.

گریپ فروت و رزماری

این نوشیدنی گریپ فروت و رزماری ترکیبی از مواد مغذی است که برای سلامتی شما مفید است. آب گریپ فروت تازه یک نیروگاه حاوی ویتامین C است که به سم زدایی بدن و کاهش کلسترول کمک می کند. رزماری به سم زدایی کبد کمک می کند که باعث بهبود هضم و افزایش جریان خون می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر