Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@10:48:35 GMT

من هم در سطح بازیکنان خوب هستم!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۵۵۰

من هم در سطح بازیکنان خوب هستم!

خبرورزشی – روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک و اینتر پس از برتری مقابل پرتغال و حذف کردن مدافع عنوان قهرمانی از یورو ۲۰۲۰، نسبت به برخورد رسانه‌ها با خودش شاکی شد.

لوکاکو در این مورد گفت: «وقتی مردم از لواندوفسکی، بنزما، سوارس یا کین صحبت می‌کنند می‌گویند آن‌ها مهاجمان تراز اول دنیا هستند، اما در مورد من نظرشان چیز دیگری است و به کلمات «خیلی خوب» بسنده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم که عملکرد خود را طی ۲ سال گذشته نشان داده و ثابت کردم که فرارتر از جمله خیلی خوب هستم! امیدوارم من را هم در تراز لواندوفسکی، سوارس و بنزما بگذارند چون مطمئن باشید که از این سطح هم بالاتر هستم. فکر می‌کنم که سطح فوتبال من از خیلی از بازیکنان بالاتر است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روملو لوکاکو تیم ملی بلژیک تیم ملی بلژیک روملو لوکاکو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902014

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت