Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب اسکای اسپورت در خبری اختصاصی عنوان کرد که «رافا بنیتس» با باشگاه اورتون به توافق رسیده و قرار است جانشین آنچلوتی شود. 

بنیتس در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ سرمربی لیورپول بود و حالا قرار است سرمربی تیم دیگر شهر یعنی اورتون شود و همین مسئله باعث شده تا طرفداران متعصب آنفیلد از این موضوع عصبانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عصبانیت به حدی افزایش یافته که شب گذشته بنری در نزدیکی خانه بنیتس گذاشته شد که او را تهدید به مرگ می‌کرد. طرفداران متعصب لیورپول با عنوان «ما می دانیم کجا زندگی می‌کنی. قرارداد را امضا نکن» بنیتس را تهدید کردند که اگر سرمربی اورتون شد، جانش و یا جان خانواده‌اش در امان نخواهد بود. 

این بنر موجی از اعتراضات را در سراسر دنیا به همراه داشته است. بسیاری این عمل را شرم‌آور خواندند و از پلیس درخواست که عاملان این پیام تهدیدآمیز را سریعاً دستگیر کند. 

بنیتس در ۶ سال حضور خود در باشگاه لیورپول توانست یک قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی سوپرکاپ انگلیس را بدست آورد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یک قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، دو تیم بارسلونا و لیورپول از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 به مصاف هم رفتند. لوییس سوارز و لیونل مسی (2) گلزنان بارسلونا در این مسابقه بودند. گل دوم لیونل مسی در این مسابقه که روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید، ششصدمین گل این بازیکن آرژانتینی با پیراهن بارسلونا بود.

دانلود (12.8MB)

دیگر خبرها

  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم