Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:47:33 GMT

◄ اگر برند سازی انجام می شد!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۹۵۷

تین نیوز

رئیس اسبق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود مشکل در ساختار حمل و نقل مسافر را دلیل وقوع تصادفات اخیر اتوبوس ها دانست.

به گزارش تین نیوز، داوود کشاورزیان  گفت: قبل از انقلاب چند برند معروف داشتیم. ایران پیما. تی بی تی.لوان تور و . . .  و ابتدای انقلاب  نیز اتوبوس ها در قالب تعاونی های هفده گانه ساماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باشگاه متخصصان تین نیوز افزود: مدتی بعد برای حضور بخش خصوصی مجوز فعالیت شرکت حمل و نقل بدون داشتن شبکه و نمایندگی یا شعبه در مقصد صادر شد و در حال حاضر بیش از ۲۴۰۰ شرکت حمل و نقل مسافر در کشور مستقل از هم فعال هستند و عملا توجهی به برند سازی نشده است و شرکت صادر کننده صورت وضعیت،  شرکت مقصد، اتوبوس و راننده  هر کدام هویت مستقل خودشان را دارند و کسی مسئولیت تصادفات را بر عهده ندارد.

بیشتر بخوانید:

رد اظهارات مقام مسئول؛ اتوبوس خبرنگاران VIP نبود تشریح نتیجه کمیسیون عالی تصادفات برای دو حادثه واژگونی اتوبوس

کشاورزیان عنوان کرد: در سال ۹۵ شبکه سیر همنام یا برند سازی در حمل و نقل مسافر به تصویب سازمان راهداری رسید و هدف این بود که شرکت ها و رانندگان و مالکان اتوبوس در قالب یک شرکت فعالیت نمایند و جابجایی روزمره مجاز نباشد.

این مدیر پیشین بخش حمل و نقل تاکید کرد: با انجام این اقدام، صاحب برند مسئول ارتقای کیفیت خدمات شرکت است و تصادفات با توجه به شدت آن موجب نمره منفی برای برند خواهد شد.

وی افزود: همچنین شرکت ها قابل ارزیابی بوده و سطح خدمات آنها درجه بندی می شود. البته انجام این کار بعد از سالیان دراز پراکندگی شرکت ها کار بسیار سختی است که اجرای آن عزم ملی می طلبد.

داود کشاورزیان با  تاکید  بر این که داشتن شرکت های بزرگ حمل و نقلی یعنی ورود سرمایه به بخش حمل و نقل که اقدامی بسیار پسندیده است، عنوان کرد: باید توجه داشت که هدف از برندسازی تجمیع شرکت ها نیست.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: در این اقدام هر شرکتی هویت خودش را خواهد داشت ولی در قالب یک برند فعالیت می کند. مثلا نماینده شرکت رویال در کاشان.  این شرکت می تواند بدون نیاز به قرارداد جداگانه با همه نمایندگی های رویال در اقصی نقاط ایران همکاری کند و صرفا با هماهنگی قبلی برای برقراری سرویس. اتوبوس ها هم باید بغل نویسی باشند و فقط برای همان شرکت فعالیت کند و لاغیر.

کشاورزیان گفت: البته امکان تغییر بغل نویسی و لغو قرارداد با یک شرکت و همکاری با شرکت دیگر وجود دارد. رانندگان هم همین وضع را باید داشته باشند. از طرف تیم فنی و منابع انسانی شرکت گزینش شوند و صرفا برای همان شرکت کار کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل اتوبوس تین انقلاب بخش خصوصی بخش حمل و نقل راننده اتوبوس شرکت های حمل و نقل شبکه سیر همنام واژگونی اتوبوس اسکانیا واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست حمل و نقل تین نیوز شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!»

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه‌ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند