Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق‌پوش ظهر امروز در کارگروه فرعی تنظیم بازار استان گیلان در سالن اجتماعات سازمان صمت با بیان اینکه باید به سیستم توزیع مرغ در استان نظارت شود، اظهار کرد: مدیریت سیستمی توزیع مرغ از کشتارگاه‌ها تا محل عرضه صنوف با کنترل و نظارت بیشتر در استان گیلان انجام می‌شود.

وی رفع خلاء توزیع مرغ  را یکی از دغدغه‌های سازمان صمت دانست و گفت: پایش توزیع مرغ و دستیابی آسان مردم به تولیدات این حوزه با راه‌اندازی این سامانه به‌صورت سیستم رهگیری قابل رصد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صمت گیلان  با بیان اینکه ثبت محموله به‌صورت الکترونیک با همکاری شرکت پست و کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع در سراسر استان انجام می‌شود، بیان کرد: سازمان صمت در حوزه تولید مرغ حسب قانون دخالتی نخواهد کرد و فقط توزیع و نظارت بر قیمت آن جزو وظایف محوله این سازمان می‌باشد.

دلق‌پوش با تأکید بر نظارت شدید پس از ابلاغ و تفهیم روند سامانه جامع تجارت افزود: اگر از فردا این روند در کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع انجام نشود تخلف است و با آن واحد برخورد می‌گردد.

وی با اشاره به تعادل در روند توزیع مرغ در گیلان بیان کرد: استان گیلان در بدترین شرایط اقتصادی و وضعیت مرغ در کشور روندی متعادل و مناسب به دلیل درک شرایط همدلی و انسجام مطلوب فعالان این عرصه داشته است و یقیناً در این موضوع نیز سرآمد خواهد بود.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه باید شفاف‌سازی زنجیره تأمین و توزیع کالاهای اساسی از طریق الکترونیک موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: در راستای دولت الکترونیک سامانه جامع تجارت برای سرو سامان دادن به روند کالاهای اساسی تهیه و تدارک دیده‌شده است که دستگاه‌های نظارتی به‌راحتی بتوانند بر امور نظارت نمایند و در آینده نزدیک بسیاری از بازرسی‌های فیزیکی به‌تدریج کاهش و یا حذف خواهند شد.
به گزارش فارس، در گیلان هفت کشتارگاه رسمی فعالیت دارند و بیش از ۷۰۰تن در روز مرغ تولید می شود و مرغ مورد نیاز مصرفی گیلان حداکثر ۲۵۰ تن است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صمت گیلان سازمان صمت توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد