Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج امروز دوشنبه در واکنش به بدعهدی‌های مسئولین در پرداخت مطالبات آنها روبروی استانداری البرز تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج امروز دوشنبه در واکنش به بی عهدی های مسئولین در پرداخت مطالبات آنها روبروی استانداری البرز تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نائب رئیس سابق شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج در گفتگو با خبرنگار ما، اعلام کرده بود؛ متاسفانه مسئولین البرز با توجه به اینکه تعهدی به کادر درمان ندارند تا جابجایی دولت دست روی دست گذاشته اند.   بیمارستان بلاتکلیف مانده است در حالی امام جمعه کرج چند بار اعلام کرده بودند این مجموعه باید به مردم بازگردد اما حتی حرف ایشان هم عملا روی زمین مانده است، عده ای پشت تجمعات پرسنل خود را مخفی کرده و می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.   ۶۰۰ نفر از پرسنلی که از سال ۹۶ در بیمارستان امام خمینی مشغول به فعالیت بودند مطالبه دارند، این حقوق و حقوق را کسی تقبل نمی کند، سازمان همیاری می گوید بیمارستان به مزایده گذاشته شده اما پیمانکار به تعهد خود عمل نکرده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اینکه اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارتباط مستقیم با مردم هستند، احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان - سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت -در حاشیه همایش فرهنگی و آموزشی شوراهای اسلامی استان، ضمن قدردانی از دفتر امور شهری و شوراها در برگزاری این نشست، اظهار کرد: شوراهای اسلامی بعنوان تجلی اراده مردم در حکمرانی اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارتباط مستقیم با مردم هستند، احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها بسیار اثرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان با وجود جمع نخبگانی خوبی که در شوراها مسئولیت دارند برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا با استفاده از نظرهای بیان شده بتوانیم مسائل را بهتر از گذشته رفع کنیم.

زینلیان گفت: پیگیر امور اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا هستیم و اگر چالشی وجود دارد انتظار می‌رود به مدیریت استان و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منتقل شود. وی عنوان کرد: بایستی همدلی و تعامل میان اعضای شورا و مدیران شهرستانی تقویت شود تا با همراهی و همکاری امور پیش رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بعنوان مثال بحث دفع پسماندهای پزشکی در سجزی چندین سال معضل بوده است اما با پیگیری شورای شهر سجزی و مدیریت استان این معضل در مسیر رفع قرار گرفته است از این رو درخواست می‌کنیم که شوراها در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند.

وی ادامه داد: طرح جامع دفع پسماند در کارگروه امور زیربنایی استان مصوب شده است و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان، اجرایی خواهد شد.

زینلیان در خصوص فرایند انتخاب شوراهای برتر نیز، گفت: براساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ و برای شوراهای اسلامی شهرها و فرمانداران ارسال شد و براساس ۴۴ شاخص کمی که در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تنظیم و تدوین شده بود در مرحله نخست شوراهای شهرها در سامانه‌ای مشخص خود ارزیابی انجام دادند.

وی ادامه داد: خود ارزیابی توسط فرمانداران و دفتر امور شهری استانداری بررسی شد و برخی از شوراها بعنوان شوراهای برتر و شاخص انتخاب شدند.

زینلیان افزود: براساس شاخص‌های کیفی نیز ابتدا در هر شهرستان توسط شورای شهرستان و فرماندار آن شهرستان، شورای برتر شهرها انتخاب و سپس برگزیدگان در ارزیابی دوم توسط شورای استان و دفتر امور شهری استانداری بررسی شدند که در نهایت ۲۲ شهر به مرحله نهایی رسیدند و سه شورای شهر دهاقان، گلپایگان و بویین و میاندشت حائز رتبه برتر شدند که در این همایش از این سه شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 751555

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی