Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه شبکه تلویزیونی المیادین ، الحشد الشعبی در ارتباط با حمله آمریکا علیه نیروهایش در غرب استان الانبار بر تحت پیگرد قرار دادن عوامل این حمله شکل گرفته  در سرزمین عراق تاکید کرد.

بیانیه مزبور تجاوز صورت گرفته را در چارچوب تضعیف عراق و نیروهای امنیتی اش و الحشد و تقویت گروه های تروریستی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های آمریکایی شب گذشته سه نقطه استقرار نیروهای الحشد در منطقه القائم واقع در داخل مرزهای عراق را هدف قرار دادند.

 به دنبال این تجاوز چهار نیروی عراقی به شهادت رسیدند که تحت فرماندهی ستاد عملیات مشترک در حال انجام وظیفه جهت پیشگیری از نفوذ عناصر داعش از سوریه به عراق بسر می بردند.

بر خلاف ادعاهای آمریکا نقاط هدف قرار گرفته در بردارنده هیچ گونه انبار تسلیحاتی و یا موارد مشابه آن نبوده اند.

ائتلاف سیاسی فتح نیز در واکنش به حمله شب گذشته آمریکا به نیروهای الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه این اقدام را نشانه سرخوردگی آمریکا از رژه مقتدرانه نیروهای بسیج مردمی عراق دانست.

احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف فتح در توییتی نوشت: حمله ظالمانه جنگنده های آمریکایی به مجاهدان الحشد الشعبی در تیپ ۱۴ (کتائب سید الشهدا) در القائم (مرز بوکمال) دلیل یاس آنها از منزوی کردن حشد الشعبی بعد از رژه مهیب بود که برگزار شد و ثابت کرد که الحشد نیروی رسمی مدافع عراق و ملت آن در مقابل دشمنان است.

اسدی افزود: خون هایی که جاری شد به خشم عراقی ها علیه هر متجاوز ستمکاری مبدل خواهد شد.

حمله هوایی آمریکا به مناطق غربی عراق چهار شهید و سه زخمی برجای گذاشت.

به گزارش رسانه های عراقی، چهار نیروی بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) بامداد دوشنبه در حمله جنگنده های آمریکا به مناطق غربی این کشور به شهادت رسیدند.

در این حمله که به پایگاه های تیپ ۱۴ الحشد الشعبی در مرز سوریه انجام شد، سه نیروی دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین کتائب سیدالشهداء عراق در واکنش به حمله آمریکا به مواضع حشد الشعبی در مرز عراق و سوریه اعلام کرد که از حالا به بعد وارد جنگ بی امان با اشغالگران آمریکایی شده ایم و بنابر این هواپیماهای آمریکا در آسمان عراق را هدف قرار خواهیم داد.

در پی تجاوز آمریکا و حمله هوایی به مواضع نظامی در نقاط مرزی عراق و سوریه، کتائب سیدالشهداء نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حادثه شماری از نیروهای آن به شهادت رسیدند.

این گروه مقاومت عراقی اسامی شهدا را حسین علی عبد الحسین صالح البیضانی، کرار سعد حمدان جلوب المحمداوی، کرار عبدالعزیز زینل الشبکی، محمد رومی ماجد محاسن الفرطوسی اعلام کرد.

در بیانیه رسمی این گروه آمده که در ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه ۲۸ ژوئن) جنگنده‌های آمریکایی قرارگاه‌های تیپ ۱۴ الحشد الشعبی در نقاط مرزی عراق و سوریه را هدف قرار داده‌اند که طی آن شماری از رزمندگان به شهادت رسیدند.

در این بیانیه تأکید شده که نیروهای این تیپ در آماده‌باش کامل به سر می برند و منتظر دستور فرماندهی کل برای پاسخگویی و انتقام گرفتن از این حمله هستند.

سرتیپ یحیی رسول سخنگوی مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و نخست وزیر این کشور در بیانیه ای اعلام کرد حمله جنگنده های آمریکا نقض آشکار حاکمیت عراق است.

ائتلاف سیاسی فتح عراق نیز امروز در بیانیه ای این حمله را «واکنش به رژه روز شنبه الحشد» دانست و ادامه گفت و گوهای راهبردی عراق با آمریکا را «اتلاف وقت» خواند.

۱۴۸۷

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ایرنا سوریه ایالات متحده آمریکا عراق تهران الحشد الشعبی مصطفی الکاظمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ایرنا سوریه گروه تروریستی داعش ایرنا سوریه ایالات متحده آمریکا عراق تهران الحشد الشعبی مصطفی الکاظمی جنگنده های آمریکا الحشد الشعبی شهادت رسیدند عراق و سوریه هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

دو شهر مرجعیون و کفرکلا در جنوب لبنان در روزهای اخیر هدف حملات گسترده رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند. کفرکلا با تشییع پیکر پانزدهمین شهید خود در عملیات «در مسیر قدس» تعهد و پایمردی خود در دفاع از مردم مظلوم غزه را به منصه ظهور رسانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، دوربین خبرگزاری تسنیم با سفر به دو شهر مرجعیون و کفرکلا در جنوب لبنان، مشرف به شهرک متولا در سرزمین های اشغالی و پایگاه های ارتش اسرائیل در زبدین، رویسات العلم و رمثا و تپه های کفرشوبا و مزارع شبعا به بررسی آخرین وضعیت جبهه های نبرد حزب الله و رژیم صهیونیستی پرداخته است.

 

.

 

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب الله و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفرکلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می کند. این شهرک از سال 1948 شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

حملات اسرائیل به مناطق مسکونی در جنوب لبنان سبب شده تا حزب الله نیز در راستای راهبرد مقابله به مثل مناطق مسکونی در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حملات خود قرار دهد.

علی شعیب؛ خبرنگار میدانی شبکه المنار در همین رابطه به خبرنگار تسنیم می گوید: وقتی اسرائیل قواعد نبرد را زیر پا می گذارد، مقاومت نیز به شکلی متناسب به این نقض قواعد درگیری، پاسخ می دهد.گسترش جبهه های جنگ از سوی طرفین نشانگر ماهیت این تقابل است.

مردم لبنان: موشکهای سپاه بر فراز قدس؛ نماد فروپاشی اسرائیلتجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

 

در این بین حمله هوایی روزهای گذشته مقاومت با استفاده از پهپاد به شمال شهر عکا، در 15 کیلومتری مرز لبنان و فلسطین، عملا دورترین نقطه ای است که حزب الله از زمان آغاز جنگ به آنجا حمله کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم