Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: ۳۵۱۵ فقره پرونده حقوقی و کیفری از تیرماه ۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ وارد دادگستری خلیل‌آباد شده که ۳۴۷۵ مورد آن مختومه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدباقر حسینی، رئیس دادگستری خلیل‌آباد در گفتگو با صبح توس؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار داشت: شاکله اصلی قوه قضائیه بر اساس اندیشه و تلاش‌های دکتر بهشتی بنیان نهاده شد و همین فعالیت‌های گسترده شهید بهشتی در ایجاد تحول در دستگاه قضایی و سایر امور بود که دشمنان نظام وجود او را تحمل نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمنان تهمت‌ها و توهین‌های زیادی را علیه شهید بهشتی شروع کردند ولی این تهمت‌ها در عملکرد او هیچ تأثیری نداشت، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی از همان ابتدا ایجاد تحول در دستگاه قضایی را شروع و در اجرای احکام اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای داشت.

رئیس دادگستری خلیل‌آباد با اشاره به عملکرد دادگستری خلیل‌آباد طی یک سال گذشته، تصریح کرد: ۳۵۱۵ فقره پرونده حقوقی و کیفری از تیرماه ۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ وارد دادگستری خلیل‌آباد شده که ۳۴۷۵ مورد آن مختومه شد و همچنین طی یک سال گذشته ۲۱۱۷ پرونده وارد شورای حل اختلاف شهرستان شده که ۲۰۴۸ مورد آن مختومه شده است.

وی با تأکید بر اینکه دادرسی الکترونیک و ویدئوکنفرانس نیز شاهد بیشترین پیشرفت در حوزه قضایی شهرستان خلیل‌آباد طی یک سال گذشته بوده است، اذعان کرد: از تیرماه ۹۸ تا تیرماه ۹۹ هیچ ویدئوکنفرانسی برگزار نشده و دادرسی الکترونیک تنها هفت مورد بوده درصورتی‌که طی یک سال گذشته ۷۳۹ مورد دادرسی به‌صورت ویدئوکنفرانس و ۹۰۹ مورد پرونده تمام الکترونیک داشتیم.

حسینی همچنین در ادامه عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه در سند تحول قوه قضائیه به دادرسی الکترونیک تأکید شده از همه مردم درخواست داریم که نسبت به ثبت‌نام ثنا اقدام کنند و هم سعی کنند برای راحتی خود و رفت‌وآمد کمتر از دادرسی به‌صورت ویدئوکنفرانس استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دادگستری خلیل آباد طی یک سال گذشته شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد