Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نساج  شهردار منطقه پنج تبریز از افتتاح چهار پارک محله‌ای در شرق تبریز تا مرداد ماه خبر داد و گفت: امسال ۰.۵ متر مربع بر سرانه فضای سبز شرق تبریز افزوده می‌شود.

نساج  افزود: پارک هاشم آقا در کوی ولی امر، شهدای طبیعت در کوی شهید بهشتی، کودک مرزداران و یک بوستان محله‌ای در مرزداران مرداد ماه افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که علاوه بر این چهار پارک محله‌ای، مجموعه تفریحی و گردشگری آرپادره سی نیز با اجرای زیرساخت‌های لازم آماده میزبانی از شهروندان می‌شود، اظهار کرد: اکنون جمعیت ساکن در منطقه پنج تبریز بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است که با افزایش ساخت و ساز در سال‌های اخیر شاهد رشد جمعیت شرق تبریز در سال‌های آتی خواهیم بود.

 نساج تصریح کرد: افزایش جمعیت در سال‌های آینده اهمیت توسعه فضا‌های سبز شهری را دو چندان کرده که بر این اساس احداث پارک و بوستان‌های محله‌ای در دو سال اخیر جزو برنامه‌های اصلی منطقه پنج قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پارک پارک محله ای محله ای شرق تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک گفت: طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستورکار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، پیمان عین القضاتی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورا در این دوره نگاه ویژه به توسعه نشاط اجتماعی و ایجاد بستر مناسب دارد و در این راستا اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پارک‌های تخصصی و ورزشی یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم است، افزود: ساخت نخستین پارک شطرنج با بیش از ۲۷ میز شطرنج تخصصی انجام شده که این پارک آماده بهره‌برداری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک گفت: طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله دستور کار قرار دارد.

عین‌القضاتی با بیان اینکه تکمیل طرح گردشگری ۱۶۰ هکتاری نور الشهدا از پروژه‌های تفریحی گردشگری بزرگ در کشور محسوب می‌شود، گفت: این طرح از جمله طرح‌هایی است که سال‌ها پیگیری ناموفق داشته اما در این دوره شورای شهر در حال انجام است.

وی ایجاد و راه‌اندازی یک‌هزار و ۱۶۰ متر مربع تله‌سیژ، در نظر گرفتن انتهای مسیر تله‌سیژ به عنوان بام اراک و ایجاد ۴۳۰ متر خط بازی زیپ لاین را از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای منطقه گردشگری برشمرد و اظهار کرد: احداث پارک ویژه دوچرخه سواری، پارک ویژه زمین ساحلی و فوتبال ساحلی و راه‌اندازی اولین زورخانه با استانداردهای ملی و ایجاد پنج زمین بازی در نور الشهدا از اقدامات ورزشی تفریحی این دوره شورا است که هم اینک در حال اجراست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک اضافه کرد: از جمله برنامه‌های شورا در این دوره در راستای توجه به مناطق کم برخوردار تأسیس زمین‌های چمن مصنوعی است که در دستورکار قرار دارد و امسال در کوی سجادیه، کوی ابوالفضل، شهرک اندیشه و کوی هجرت انجام می‌شود.

کد خبر 749846

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال