Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از حملات هوایی ایالات متحده علیه تاسیساتی در منطقه مرزی عراقسوریه منتشر شد که به ظن آنها مورد استفاده "گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران" قرار داشت.

در بیانیه پلوسی آمده است: حملات هوایی که وزارت دفاع آمریکا علیه تاسیسات عملیاتی و انبار تسلیحات در منطقه مرزی عراق – سوریه انجام داد، به نظر می‌رسد یک "واکنش هدفمند و مناسب به یک تهدید جدی و خاص" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: "حفاظت از قهرمانان نظامی که از آزادی‌های ما دفاع می‌کنند، یک اولویت مقدس است. شبه نظامیان تحت حمایت ایران از این امکانات برای حملات تهدیدکننده علیه نیروهای آمریکایی و همچنین متحدانمان استفاده می‌کردند."

پلوسی گفت: طبق قانون اختیارات جنگی، کنگره مشتاق به دریافت و بررسی اطلاعیه رسمی درباره این عملیات و همچنین دریافت جزئیات بیشتر از دولت است.

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای هوایی این کشور به دستور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مواضع حشد شعبی را در دو نقطه یکی در خاک سوریه و دیگری در خاک عراق بمباران کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه