Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدید هیات مدیره سایپا در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،حسین خبیری، عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس درباره حضور در جمع سایپایی ها گفت: باشگاه سایپا یکی از باشگاه های باشخصیت است که سابقه خوبی دارد. مدیران خوب و شریفی در آن کار می کنند. خوشحالم در این جمع حاضر هستم و پیش از آن هم بودم. جایگاه سایپا باید فراتر از این باشد و در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا این تیم را به چیزی که شایسته است برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارد قادر خواهد بود به نتایج خوبی برسد.

عضو هیات مدیره این باشگاه درباره رای صادره در خصوص دیدار مقابل پیکان و انتظار برای مشخص شدن آن در کمیته استیناف گفت: رایی که صادر شده مبنای قانونی دارد. قانون می گوید که اگر موردی در آیین نامه پیش بینی نشده باید به قوانین فیفا اتکا کند. قوانین رای به سه هیچ می دهد. یک بازیکن غیرمجاز در زمین بوده و اگر کسی مخالف آن است باید دلیل قانونی بیاورد. این ادعاهایی که دوستان باید مبنای قانونی داشته باشد. قوانین فیفا صراحتا گفته حضور بازیکن غیرمجاز نتیجه آن سه – هیچ است. با توجه به اعضایی که در کمیته استیناف هستند امیدوارم قانون اجرا شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا حسین خبیری سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟