Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هماهنگی اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان مقرر شد که تعداد تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات به ۳ افزایش یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه هماهنگی اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان روز دوشنبه هفتم تیرماه با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، فرشید سلطانی رئیس انجمان پاورلیفتینگ ایران و آسیا، آزادی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، امیر رامشی خزانه‌دار، ابراهیم کمانی مسوول کمیته مسابقات، حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرشید سلطانی در مورد تیمهای خارجی گزارشی ارائه کرد و گفت: حضور تیم‌های پاورلیفتینگ کشورهای قزاقستان، اوکراین، ترکیه و مغولستان در این رقابت‌ها قطعی شده است. همچنین بیش از 10 تیم دیگر هستند برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. در این بین، تیمهای آمریکا و روسیه هم حضور دارند که در صورت فراهم شدن شرایط، حضور آنها در مسابقات قطعی است.

بعد از این ارائه این گزارش مقرر شد بعد از رایزنی با کشورهای خارجی و اعلام شرایط رقابت‌ها، هشت تیم خارجی در این مسابقات حضور پیدا کنند. اسامی تیمهای شرکت کننده متعاقباً اعلام خواهد شد. 

همچنین مقرر شد که سه تیم نیز به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت نمایند. پیش از این قرار بود که در بین تیم‌های شرکت کننده دو تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ ایران، حضور پیدا کنند. اما در جلسه امروز مقرر شد که علاوه بر تیم‌های ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتش، تیم پاورلیفتینگ دریاچه ارومیه نیز به عنوان میزبان در مسابقات حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ بر طبق مفاد جلسه امروز، تصمیم بر آن شد که جام باشگاههای جهان با توجه به حضور سه تیم از ایران، یکی از مراحل انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی پیش رو در سال 1400 به حساب بیاید. 

علاوه بر این، مطابق مقررات مصوب جلسه، قرار بر این شد که تیمها حداکثر با هشت ورزشکار در این رقابتها حضور یابند. تیمهای داخلی می توانند دو مربی و یک سرپرست داشته باشند و تیمهای خارجی نیز می توانند از یک مربی، یک داور و یک سرپرست در این رقابتها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است؛ اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان از پنجم تا هشتم مرداد در ارومیه برگزار خواهد شد. 

نصیرزاده: شرایط برای گرفتن ویزای اسپانیا دشوار بود

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد مسابقات پاورلیفتینگ جام مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT

وزیر ارتباطات ایران اعلام کرد که شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، به‌ویژه در حوزه فناوری ارتباطات، که زیرساخت دولت الکترونیک ایران را با اتکا به توان داخلی راه‌اندازی کرده‌اند، علاقه‌مند به حضور در اوگاندا و کمک به این کشور در زمینه‌های مختلف هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با لوکیا ایسانگا ناکاداما معاون نخست وزیر اوگاندا دیدار و درباره توسعه روابط در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت وگو کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار با اشاره به روابط دو کشور و سفر ریاست جمهوری به اوگاندا، بر لزوم توسعه همکاری‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بین دو کشور تاکید کرد. ایشان در ابتدا با معرفی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، زمینه‌های کاری مختلف این وزارتخانه از پست، فضایی و زیرساخت تا دولت الکترونیک و ... را معرفی کرد.

زارع‌پور با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری دیپلماسی اقتصادی در قاره آفریقا و تلاش برای گسترش روابط اقتصادی با کشورهای آفریقایی در این دولت، تاکید کرد: شرکت‌های فنی و مهندسی ایرانی در کشورهای مختلف آفریقایی و غیرآفریقایی پروژه‌های مهم زیرساختی را به انجام رسانده اند و این آمادگی وجود دارد تا پروژه‌های مشابه در حوزه‌های ارتباطات و اطلاعات نیز در این کشور ( اوگاندا) اجرایی شود.

وزیر ارتباطات به سفر هفته آینده معاون فناوری و نوآوری این وزارتخانه به اوگاندا اشاره کرد و گفت: این سفر با همراهی شرکت‌ها، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات انجام می‌شود و امیدوارم که این رفت و آمدها باعث گسترش روابط در این حوزه شود.

زارع‌پور با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله شرکتهای فناوری ارتباطات که زیرساخت دولت الکترونیک در ایران را با توانمندی‌های داخلی راه اندازی کرده اند، تصریح کرد: این شرکت‌ها علاقه مند و آماده حضور جدی در اوگاندا و کمک به رفع نیازهای این کشور در حوزه‌های مختلف و همچنین آماده انتقال دانش و تجربه به همتایان اوگاندایی خود هستند.

وزیر ارتباطات در این دیدار برای میزبانی وزیر تکنولوژی و فناوری اوگاندا  اعلام آمادگی کرد و گفت: هیاتی ایرانی در آینده نزدیک با هدف مذاکرات تخصصی برای توسعه همکاری‌‌های فیمابین به اوگاندا سفرخواهد کرد.

معاون نخست وزیر اوگاندا نیز با اعلام خرسندی از حضور در ایران و بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کشور در حوزه‌های مختلف، برای استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه ارتباطات اعلام آمادگی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که هیئت ایرانی را به وزیر مربوطه در دولت اوگاندا  مرتبط سازد. ایشان لزوم آموزش نیروی انسانی اوگاندایی را یادآور شدند و از دوستان ایرانی درخواست کمک در زمینه کارورزی دانش آموختگان در حوزه ای سی تی و تربیت عملی و مهارتی نیروهای اوگاندایی را داشتند.

پیگیری تفاهمات انجام شده در سفر ریاست جمهوری به اوگاندا، از جمله ارئه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در خصوص گسترش نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و نیز معرفی شرکت‌های توانمند ایرانی برای پیاده سازی این فناوری، مساعدت در تامین و تولید تجهیزات اصلی حوزه ارتباطات و مخابرات؛ کمک به ارتقای تکنولوژی‌های مخابراتی و ارتباطاتی و انجام بررسی‌های لازم بمنظور ایجاد بسترهای تحقق اقتصاد دیجیتال، برخی از محورهای دیدار وزیر ارتباطات با معاون نخست وزیر اوگاندا بود.

دو طرف ابراز امیدواری کردند با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امکان تبادل هیئت‌های سطح بالا فراهم شود.تفاهم سیاسی و زمینه‌های همکاری بین طرفین در همه حوزه‌‌های مورد اشاره می‌تواند منجر به قرارداد یا تفاهمنامه همکاری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا