Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:36:01 GMT

ضدعفونی هفتگی بازار روز‌های کرج

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۷۶۶

ضدعفونی هفتگی بازار روز‌های کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سعید اردشیری، رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح بهبود و نگهداشت بازار‌های تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: این طرح هر هفته دوشنبه‌ها با مشارکت غرفه‌داران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با تاکید بر این که این طرح از سال ۹۸ آغاز شده است، افزود: با اجرای این طرح موارد خدمت‌رسانی از سوی سازمان انجام و شاهد رضایت حداکثری شهروندان هستیم.

اردشیری با بیان این که صاحب اصلی شهر، شهروندان هستند، گفت: تردد بالای شهروندان در بازار روز‌ها باعث شده است تا اقدامات بهداشتی برای حفظ سلامت آن‌ها با جدیت انجام شود.

او همچنین در بخش دیگری افزود: مهم‌ترین اقدام در اجرای طرح بهبود نگهداشت بازارها، رنگ آمیزی نرده‌ها، آسفالت محوطه، شست‌وشوی غرفه‌ها است که روز دوشنبه هر هفته انجام می‌شود.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج  با تاکید بر این که نگهداشت بازار‌ها جزو اولویت‌های اصلی این سازمان است، گفت: بازسازی و حفظ بهداشت محیط بازار روز‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا رضایت شهروندان در هنگام مراجعه به این مراکز تامین شود.

انتهای پیام/ ر. ن

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی مشاغل شهری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر