Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@03:25:20 GMT

یک خانه در جنت آباد تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۸۹۴

یک خانه در جنت آباد تهران چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ جنت‌آباد یکی از محله‌های تهران در غرب این شهر و منطقه5 شهرداری است. این محله به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود و قیمت مسکن نیز در هر یک از این بخش‌ها متفاوت خواهد بود و به طور کل قیمت مسکن در این محله بالاست. همچنین نام جنت‌آباد در میان محله‌های خوش آب و هوای تهران به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله جنت‌آباد تهران به فروش رفته است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است: قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، براساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر است و فقط نمونه‌ای از معاملات انجام‌ شده در این محله را نشان می‌دهد. اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در این ارقام ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف تاثیرگذار در قیمت آپارتمان مانند سن، کوچه و خیابان، امکانات و... متفاوت خواهد بود.

قیمت یک خانه در جنت آباد

به طور کل متراژ واحدها در محله‌های غربی تهران بالاتر از شرق و یا جنوب تهران است؛ واحدی 112متری و 7ساله در کوچه شهید عباس کلانتری متری 41میلیون و 165هزار تومان فروخت و برای خرید یک واحد 131متری و 6سال ساخت در خیابان جنت آباد 36میلیون و 581هزار تومان هزینه برای هر متر مربع پرداخت شده است.

یکی دیگر از خانه‌های معامله‌شده جنت آباد واحدی 98متری و 11ساله در خیاان شهید صفدر نظری بود؛ این خانه متری 36میلیون و 581هزار تومان به فروش رسید. به علاوه قیمت مسکن جهت خرید یک خانه 73متری و 12ساله در خیابان مهدی 34میلیون و 890هزار تومان به ازای هر متر مربع بود.

یک دستگاه آپارتمان 99متری و نوساز در خیابان 16متری اول شمالی متری 47میلیون و 417هزار تومان به فروش رفت. واحدی 68متری و 19ساله در خیابان بزرگمهر شمالی نیز متری 29میلیون و 931هزار تومان معامله شد.

هزینه مورد نیاز جهت خرید واحدی 89متری و 7ساله در خیابان یاسمن 40میلیون و 546هزار تومان برای هر متر مربع بوده است. همچنین معامله یک واحد 102متری و نوساز در خیابان شانزده متری یکم به 48میلیون تومان سرمایه در ازای هر متر نیاز داشت.

پربیننده ترین خانه‌ های محله صادقیه تهران چند؟ فرهنگیان با این طرح صاحب خانه می شونـد صعود مجدد قیمت ها در بازار مسکن متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در شهر تهران به بیش از ۲۹میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسید / کاهش ۵۲.۷درصدی تعداد معاملات جزییات وام‌ های جدید مسکن برای سپرده‌ گذاران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران

بررسی فایل‌های اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

به گزارش اکو ایران، هر چند خریدوفروش در بازار مسکن در تهران به کندی صورت می‌گیرد و معاملات ملکی در وضعیت رکود قرار دارد، اما هم‌اکنون بازار اجاره در آستانه داغ شدن و تعداد فایل‌های رهن و اجاره بازار در حال افزایش است.

البته آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند: اکثر مستاجران میل به تمدید قرارداد خود دارند و میزان جابه‌جایی نسبت به سال‎‌های قبل کاهش یافته است.

بررسی‌های ما از بازار رهن و اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت که اگر خواهان امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری باشید مبلغ رهن کامل شما باید حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان باشد.

در محله مسعودیه رهن کامل آپارتمانی با ۶۸ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۶۵۰ تومان و رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۸ سال ساخت در نازی آباد بدون آسانسور و پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان است.

در محله دولت آباد، رهن کامل آپارتمانی ۶۱ متری و ۱۸ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۶۵ متری ۹ سال ساخت در محله دیلمان و بدون پارکینگ و انباری، ۶۰۰ میلیون تومان تعین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در جنوب تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول