Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیراسته گفت: منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چهره‌های مختلفی به خود گرفته‌اند و امروز شاهد آن هستیم که این منافقین با نفوذ در منصب‌ها و مسئولیت‌های مختلف به دنبال تخریب انقلاب اسلامی برآمده‌اند و تنها تفاوتی که کرده‌اند نامشان از منافق به نفوذی تغییر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پیراسته، جانباز و راوی دفاع مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: عامل شهادت شهید بهشتی منافقین بودند که فکر می‌کردند با ترور سرپنجه‌های انقلاب می‌توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند اما سخت در اشتباه بودند زیرا انقلاب هیچ‌گاه متکی به افراد نبوده که بخواهد با حذف آن‌ها نابود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفوذی‌های امروز منافقین دیروز

وی افزود: منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چهره‌های مختلفی به خود گرفته‌اند و امروز شاهد آن هستیم که این منافقین با نفوذ در منصب‌ها و مسئولیت‌های مختلف به دنبال تخریب انقلاب اسلامی برآمده‌اند و تنها تفاوتی که کرده‌اند نامشان از منافق به نفوذی تغییر کرده است.

پیراسته تصریح کرد: منافقین از ابتدای کارشان نفوذ در بخش‌های ایدئولوژیک، احساسی و شخصیتی بود و موفقیت‌های نسبی که در ابتدای انقلاب اسلامی به دست آورده بودند به دلیل ساختار تشکلاتی بود که برای خود ایجاد کرده بودند و آن‌ها را به یکی از قوی‌ترین گروه‌های ابتدای انقلاب تبدیل کرد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه ساختار ایدئولوژیک منافقین در اولین سال از انقلاب برای مردم روشن شد، گفت: با روشن شدن این ساختار مردم آن‌ها را پس زدند و چهره واقعی آن‌ها برای مردم در حال ظاهر شدن بود که جنگ تحمیلی شروع شود و این سازمان هیچ واکنشی نسبت به این جنگ نشان نداد و حتی در اوایل جنگ ما شاهد آن بودیم که منافقین از جبه‌های جنگ اسلحه می‌دزدیدند.

ترور 17 هزار فرد بی‌گناه توسط منافقین

وی تصریح کرد: گروهک منافقین در خرداد ماه سال 60 به صورت رسمی اعلام جنگ مسلحانه علیه نظام انقلاب اسلامی کردند و شروع به ترور مردم بی‌گناه کردند و برایشان مهم نبود که فردی که ترور می‌شود چه کسی است زیرا تنها هدف آن‌ها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود و در این راستا بیش از 17 هزار فرد بی‌گناه را به شهادت رساندند.

نسل جوان باید تاریخ انقلاب اسلامی را بداند/ ضرورت تبیین چهره واقعی منافقین برای جوانان

پیراسته ضمن تأکید بر اینکه نسل جوان باید تاریخ انقلاب اسلامی را بداند، گفت: امروز جوانان ما حداقل باید بدانند منافقین از کجا آمده‌اند و چه جنایت‌هایی را در این کشور انجام داده‌اند زیرا اگر این اطلاعات را داشته باشند وقتی این افراد خبیث حرف از آزادی و حقوق بشر می‌زنند، جوانان ما می‌فهمند که این حرف‌ها نمی‌تواند از دهان کسانی که خودشان بزرگ‌ترین جنایتکارهای تاریخ این کشور هستند، گفته شود.

این راوی دفاع مقدس خاطر نشان شد: امروز شاهد آن هستیم که منافقین در فضای مجازی بیش‌ازپیش فعالیت می‌کنند و تولید محتوا دارند اما متأسفانه ما در فضای مجازی تولید محتوای درخور نداریم و جوانان ما فریب حرف‌ها و محتواهای دروغین منافقین و سرکرده‌های آن‌ها که همان آمریکا و انگلیس هستند را می‌خورند.

وی یادآور شد: ترور شهید بهشتی ضربه بزرگی به انقلاب اسلامی بود به‌طوری که امام(ره) شهادت ایشان را یک انقلاب فرهنگی نامیدند اما سؤال ما اینجاست که چرا منافقین برای ترور یک فرد که سوار اتوبوس بود تمام افراد بی‌گناه دیگر را همراه با او به شهادت می‌رساند تا به هدف شوم خود برسد.

پیراسته تصریح کرد: پس از عملیات مرصاد و شکست کامل منافقین، امام خمینی(ره) فرمودند که منافقین در صورت توبه می‌توانند به آغوش اسلام بازگردند که بسیاری از آن‌ها بازگشتند اما امروز شاهد آن هستیم که همان افراد دوباره چهره واقعی خود را نمایان کرده‌اند و بازعلیه جمهوری اسلامی ایران سفسطه می‌کنند.

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که منافقین از نارضایتی‌های مردم که به دنبال مشکلات اقتصادی ایجاد شده است به نفع خود در حال استفاده است اما به نظر من بسیاری از افرادی که به جریانات منافقین دامن می‌زنند، با نظام جمهوری اسلامی عنادی ندارند و تنها به دلیل ناآگاهی و نارضایتی که دارند بر این جریانات دامن می‌زنند.

حرف‌های شهید بهشتی به‌درستی برای مردم تبیین شود/ استفاده ابزاری از سخنان شهید بهشتی توسط شهرداری مشهد

وی با تأکید بر اینکه شهادت شهید بهشتی جامعه را به معنی واقعی روشن کرد، گفت: حرف‌های شهید بهشتی باید به‌درستی برای مردم تبیین شود، به‌عنوان‌مثال شهید بهشتی می‌فرمایند «وای بر انقلاب و انقلابی که صبح پیروزی دم از استراحت بزند و از مکتب ایثار و شهادت خارج شود» این بدان معنی است که در انقلاب اسلامی ما چیزی به‌عنوان استراحت نداریم و باید همواره برای آن تلاش کنیم.

پیراسته ادامه داد: متأسفانه سال گذشته توسط شهرداری مشهد از حرف‌های شهید بهشتی که در خصوص صلح و سازش بود، استفاده ابزاری کرد و در سراسر مشهد نصب شد اما سؤال اینجاست که چرا هیچ‌گاه بقیه حرف‌های شهید بهشتی توسط شهرداری مشهد در شهر نصب نشد و چرا پس و پیش حرف‌های ایشان حذف شده بود؟!

این راوی دفاع مقدس خاطر نشان شد: در جای دیگر شهید بهشتی می‌فرماید «وای به حال روزی که علمای یک ملت درصدد آن برآیند که به خواست مردم سخن بگویند، خواه این مردم مرتجع کهنه پرست باشند خواه مردم نو پرداز و نو پرست؛ وظیفه عالم گفتن حق است. حق از آن کهنه‌هایی است که هر چه می‌گذرد قیمتش بیشتر می‌شود» این منظومه فکری اصیل شهید بهشتی است نه آن حرف‌هایی تقطیع شده‌ای که در سطح شهر نصب شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه منظومه فکری شهید بهشتی به‌درستی تبیین نشده است، گفت: امام(ره) بیخود نبود که در خصوص شهید بهشتی می فرودند «بهشتی یک ملت بود» «بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام شد».

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امروز شاهد آن هستیم راوی دفاع مقدس حرف های شهید بهشتی انقلاب اسلامی ابتدای انقلاب چهره واقعی برای مردم بی گناه حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BRT کرج، خوب یا بد؟

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج در خصوص ابهامات مربوط به موفقیت پروژه خط ویژه اتوبوس کرج در خیابان شهید بهشتی، گفت که این پروژه برای تسهیل در امور شهروندانی است که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی با اشاره به انتقاد برخی شهروندان در خصوص راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین خیابان‌های کرج و اشغال یک خط این خیابان برای BRT، اظهار کرد: هدف راه اندازی این خط، رفع یا کاهش ترافیک نیست بلکه تسهیل در تردد شهروندانی است که قائل به استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی هستند.

وی ادامه داد: علاوه براین، با راه اندازی این خط شاهد تسهیل در تردد خودروهای پلیس، آمبولانس و ... در شرایط لازم هستیم چون در حال حاضر بسیاری از این خودروها در زمان خدمات رسانی به شهروندان پشت ترافیک خیابان شهید بهشتی می‌مانند و همین امر مشکلاتی به همراه دارد.

این مسئول در پاسخ به آخرین وضعیت پروژه قطار شهری هم توضیح داد: قبول داریم که متروی کرج در مقایسه با متروی تهران در وضعیت تعطیل قرار دارد و راه اندازی دو ایستگاه چهارراه طالقانی و ۴۵ متری گلشهر هم تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک شهر نداشته است ولی هدف ما برای افتتاح این ایستگاه‌ها جذب بودجه لازم برای تکمیل ایستگاه‌های دیگر هدف گذاری شده بود.

وی ادامه داد: البته اینکه دولت چقدر در این زمینه با مدیریت شهری کرج همکاری کرده و تا چه حد توانسته‌ایم جذب اعتبار کنیم جای بحث دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه به دنبال تجاری سازی قطار شهری کرج هستیم، تأکید کرد: این پروژه با سفارش رام‌های جدید و جذب نیروی متخصص به زودی وارد فار تجاری می‌شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: روند تکمیل ایستگاه شهید سلطانی به عنوان ایستگاهی که به متروی تهران متصل خواهد شد با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است