Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حجت‌ فضلعلی" روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: طرح نظارت و پایش فعالیت واحدهای صنفی و اماکن عمومی، با هدف تنظیم بازار مصرف و اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی، به صورت گشت‌های مشترک با اتاق اصناف، نمایندگان فرمانداری، اداره آگاهی، شبکه بهداشت و تعزیرات به طور مستمر انجام می‌شود.


وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفتدهزار و ۸۰۰ مورد بازرسی به منظور مقابله با گرانفروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات اقتصادی از اصناف مختلف پاکدشت انجام شده که این بازرسی‌ها موجب تشکیل ۱۸۵ پرونده تخلف به ارزش ۹۶ میلیادر و ۲۶۷ میلیون و ۵۸۰ ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی تمامی اصناف و فعالان اقتصادی، ۵۸۰ گشت مشترک ستادمقابله با کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و اماکن عمومی و اداره ورزش انجام شده و تذکرات لازم به واحدهای صنفی ارائه شده است.


فضلعلی همچنین از پلمپ ۶۵ واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود: بیشترین تخلف‌ها در حوزه بازار شهرستان مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه است.


وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل به شکل هفتگی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ جلسه ستاد تسهیل با ۴۰ مصوبه در شهرستان پاکدشت برگزار شده که ۲۰ مصوبه اجرا و ۲۰ مورد دیگر در حال پیگیری است.


وی ادامه داد: به منظور تحقق شعار سال تولید مانع زدایی‌ها و پشتیبانی، پرداخت ۲۳۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان تسهیلات برای ۱۶ واحد صنعتی پاکدشت تایید و به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال شده تا مراحل اداری اعطا به متقاضیان طی شود.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پاکدشت از صدور ۷۷ پروانه کسب و کار واحدهای صنفی در سه ماه گذشته خبر داد و افزود: از ۷۷ پروانه صادر شده، ۶۴ پروانه عادی و ۱۳ پروانه ایثارگری است ضمن این که ۷۹ پروانه منقضی و ۲۴ پروانه نیز ابطال شده است.


وی از صدور ۶۰ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع خبر داد و اظهار داشت: از این مجموع، ۹ پروانه بهره‌برداری صنعتی، ۳ جواز تامین توسعه ای، ۱۹ مورد تغییر نام و ۱۸ مورد اصلاح پروانه بهره‌برداری به منظور تغییر کاربری، افزایش محصول و افزایش ظرفیت صادر شده است.


پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین صمت اتاق اصناف ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین صمت وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین صمت اتاق اصناف ایران پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند