Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حسین کاغذلو" روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی، اظهار داشت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود ۱۱ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۷۶ دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد ۹ هزار ۴۴۳ مورد تست سریع (Rapid) و ۵ هزار و ۶۵۸ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.


وی گفت: طی این مدت، سلامتی ۱۵ هزار و ۱۶۹ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.


فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون ۱ هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۵۷ مورد به صدور اخطار و ۱۳۸ مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.


وی گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.


کاغذلو گفت: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.


وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون ۱۴ هزار و ۶۵۹ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، هشت هزار و ۶۴۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶ هزار و ۱۷ نفر بستری و در و ۳۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.


فرماندار ورامین گفت: بر اساس شرایط و الزامات موجود، ۵۶ مکان عمومی در شهرستان ورامین گندزدایی شد.


ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است و وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان هم اکنون نارنجی اعلام شده است.

برچسب‌ها ستاد کرونا کرونا حسین کاغذلو ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا کرونا حسین کاغذلو ستاد کرونا کرونا حسین کاغذلو ورامین شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 

علیرضا فاضلی ثانی گفت: در راستای جلوگیری از فعالیت واحد‌های تولید زغال شهرستان، پس از تخریب ۱۵ دهنه کوره سنتی زغال در اراضی روستا‌های وهن آباد، حکیم آباد و علی آباد در هفته گذشته، دو واحد صنعتی تولید زغال فاقد هرگونه تمهیدات زیست محیطی در پروسه تولید در روستا‌های کیکاور و انجم آباد این شهرستان نیز پلمب شدند.

وی با بیان اینکه طی شکواییه‌های واصله به این اداره مبنی بر فعالیت آلاینده چندین واحد صنعتی تولید زغال، کارشناسان این اداره ضمن بررسی و شناسایی این واحد‌ها نسبت به ابلاغ اخطاریه برای رفع آلودگی اقدام کردند، افزود: با توجه به اینکه در اخطاریه‌های صادره مهلت مناسب به منظور رفع آلایندگی یا تعطیلی در صورت عدم رفع معضلات زیست محیطی به مسئولان این واحد‌ها ابلاغ شده بود، بر همین اساس نظر به عدم توجه به موارد اعلام شده، این اداره نسبت به اخذ حکم قضایی برای این واحد‌های آلاینده اقدام کرد و با همکاری عوامل نیروی انتظامی انجم آباد پلمب شدند.

فاضلی با تاکید بر اینکه اینگونه واحد‌ها تهدیدی علیه بهداشت عمومی و محیط زیست هستند، اظهار داشت: تولید گاز‌های سمی حاصل از دود مواد شیمیایی در کوره‌های زغال، احتراق و دود زغال، ذرات معلق، دی‌اکسید کربن و سایر ترکیبات مضر حاصل از فعالیت این کوره‌ها که به هوا رها می‌شوند، می‌توانند ضمن کاهش شدید کیفیت هوا، محیط زیست و هوای اطراف را آلوده و به سلامتی شهروندان آسیب جدی برسانند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کردیم در پایان خاطرنشان کرد: این اداره در راستای اجرای وظایف سازمانی خود با هرگونه واحد آلاینده محیط زیست که حقوق شهروندی را نادیده می‌گیرد برابر قانون اقدام خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز