Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:53:36 GMT

تخریب ۲۰ واحد مسکونی مخروبه توسط شهرداری گلپایگان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۴۷۱۶

تخریب ۲۰ واحد مسکونی مخروبه توسط شهرداری گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته هشت هزار و ۷۰ فقره پرونده در دادسرای گلپایگان مطرح شده است که از این تعداد ۲۰ درصد آن منتهی به صلح و سازش شد.

وی افزود: در این شهرستان جرایم خشن، منتهی به ناامنی نداشتیم و جرایم تکراری مانند سرقت، مواد مخدر، تصادفات جرحی، ایراد ضرب و شتم ساده، توهین و افترا و تهدید اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش ۱۰ درصدی پرونده‌ها به دادگستری

دادستان گلپایگان تأکید کرد: یکی از اهداف قوه قضائیه، قضا زدایی است تا موجب کاهش اتلاف وقت و هزینه‌ها شود، در این راستا با اقدام به حذف شیوه نامه توقیف خودرو مبنی بر فک پلاک، مفقودی چک و سایر اسناد و صدور چک، ۱۰ درصد پرونده‌ها به دادگستری کاهش یافت.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز برای کاهش مراجعات به دادگستری، در نظر داریم تا جرایم مربوط به تصادفات جرحی بدون حضور در دادگستری و یا به صورت الکترونیکی و حذف اوراق فیزیکی پرونده انجام شود.

شریفیان تصریح کرد: دستگاه قضائی باید بر اساس سند تحول قضائی تمام اقدامات را انجام دهد، در دادسرای این شهرستان با عمل به این امر در تمام ابعاد و اضلاع قدم برداشته‌ایم و در ردیف حوزه‌های قضائیه برتر هستیم.

کاهش جرایم خشن صد درصد کاهش یافت

شریفیان در ارتباط با آمار جرایم مختلف افزود: کاهش ۱۰۰ درصدی جرایم خشن، ۲۳ درصدی سرقت وسایل، ۳۸ درصدی سرقت مغازه و ۲۶ درصدی سرقت اتومبیل و ۲۰ درصدی سرقت منزل و ۳۱ درصدی سرقت احشام، و افزایش ۸۳ درصدی کشفیات داشتیم که این اقدامات بدون تلاش به ثمر نرسیده است.

وی با بیان اینکه در پنج ورودی شهرستان ایست و کنترل دایر و سیستم‌های پایش بیشتری فعال شده است، افزود: با وجود موقعیت جغرافیایی گلپایگان اما این اقدامات موجب شد سرقت کاهش یابد که مردم نیز احساس امنیت بیشتری کنند، اطلس جغرافیایی جرم در گلپایگان تهیه و نقاط پرخطر و آلوده شناسایی شدند.

دادستان گلپایگان گفت: بالغ بر ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند، ۲۰ واحد مسکونی مخروبه که پاتوق معتادین بود با صدور حکم برای شهرداری تخریب شدند.

کاهش ۲۰ درصدی معرفی افراد به زندان

وی با بیان اینکه سال گذشته در اجرای امر حبس زدایی کاهش ۲۰ درصد معرفی افراد به زندان را داشتیم در حالی که این رقم در سطح کشور نزدیک به هشت درصد است، گفت: در زندان گلپایگان اکنون ۵۰ درصد زندانیان مشغول به کار هستند.

شریفیان افزود: در یک برنامه ریزی‌ها با کمک یکی از تولید کنندگان سعی داریم رقم اشتغالزایی را به ۸۰ درصد برسانیم، زندان گلپایگان یک مکان امن و سالم است و درصدد هستیم با ایجاد اشتغال زمینه بازگشت افراد به زندان را به حداقل برسانیم.

کد خبر 5246232

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگاه تخریب جمع آوری معتادان هفته قوه قضاییه اعتیاد ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام واژگونی اتوبوس درصدی سرقت ۲۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه