Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گاهی یک اشتباه، گاهی کلاهبرداری مفسدان و گاهی کرونا زندگی را سخت می‌کند و زندان می‌شود عاقبت یک جرم غیرعمد، اما یک توکل کار خودش را کرد خورشید هشتم به زندگی آنان هم تابید.

در همین دهه کرامت در "طرح یا ضامن آهو" به کمک خادمان امام مهربانی علی ابن موسی الرضا (ع)، نیکوکاران، اصحاب رسانه و ستاد دیه استان، آستین ها را بالا زدند تا اسیری را از بندی نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پسر ۱۴ ساله‌ای است که از سختی‌ها و مشکلاتشان در نبود پدر می‌گوید: در زمانیکه پدر نبود خیلی به ما سخت گذشت و من مدام با مادرم بحث و دعوا داشتم، این روزهای سخت دستاورد زندانی بودن پدر بود.

بیشتر بخوانید

آزادی ۵۳ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان رضوی

   و بدنبال همین با پدر مهدی که بعلت بدهی مالی به زندان افتاده و با کمک خادمان حریم رضوی و نیکوکاران تازه از زندان آزاد شده صحبت کردم او نیز می‌گوید: احساس می‌کنم تازه از مادر متولد شده‌ام و دیگر هیچ وقت خطایی نمی‌کنم که این مشکل ایجاد شود، ضمن اینکه الان تمام دغدغه من این شده که با جمع آوری کمک‌های مردمی، زندانیانی که برای مبالغ خیلی کم در زندان هستند به آن‌ها کمک کنم، چون خودم به درک این سختی دوران داخل زندان پی برده‌ام و امیدوارم هیچ فردی بخاطر مشکلات مالی درون زندان نباشد.

در همین رابطه جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: با کمک خادمان حرم رضوی و جمعی از نیکوکاران واصحاب رسانه ۹۵ میلیارد تومان پرونده بدهی زندانیان در زندان‌های استان جمع شده، و آزادی ۷۳۸ نفر زندانی زمینه آزادیشان فراهم شده است.

در سرزمین آن امامی که بند از پای آهوی گرفتار می‌گشاید، نیکوکارانی هستند که بند از پای گرفتاران باز می‌کنند، زیرا  اینجا مشهد سرزمین امام رئوف است.

انتهای پیام/ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد ستاددیه کشور طرح یا ضامن آهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد