Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت شبکه توزیع بسته‌های پستی در فارس به میزان 100 درصد افزایش یافته، گفت: شبکه تجریه مبادلات استان نیز از عدد روزانه حدودا 1200 بسته به 2400 بسته رسیده است.

محمدجواد آذری جهرمی عصر دوشنبه ۷ تیرماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی شرکت پست  فارس در شیراز با بیان اینکه قطعا هر دو اقدام انجام شده نتیجه اش بهبود خدماتی است که به مردم داده شود، افزود: فارس استان پهناوری است وظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در آن افزایش توجهی داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در گذشته ظرفیت شبکه پستی ما متناسب با رشد تجارت الکترونیک در فارس نبود و محدودیت‌هایی در استان به لحاظ نیروی انسانی و فضا وجود داشت اما امروز با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی، فارس سومین سومین استان هدف پست هوشمند شده است.

آذری جهرمی ادامه داد: در دوران کرونا شرکت پست فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد و فعالیت‌های این بخش ادامه داشت تا شرایط کرونایی باعث نشود که خدمات پستی متوقف شود. 

او خاطرنشان کرد: افزایش خدمات در تمام بخش‌ها می‌تواند اثر گذاری اقتصادی را افزایش دهد و موجب شود تا بحران‌های اقتصادی نقش کمتری در معیشت افراد داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محمدجواد آذری جهرمی شيراز شرکت پست فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند