Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان بوشهر گفت: رسیدگی تخصصی به اختلافات، باعث افزایش سطح رضایتمندی طرفین اختلاف و کاهش هزینه‌ها می‌شود. خبرگزاری میزان - الماس گشتاسبی، معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان بوشهر در آیین افتتاح سازمان داوری صنعت و معدن گفت: فعال کردن نهاد داوری موجب کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا، توسعه قضایی، قضا زدایی، سرعت در رسیدگی، رسیدگی تخصصی به اختلافات، باعث افزایش سطح رضایتمندی طرفین اختلاف و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با افتتاح مرکز داوری در ارتباط با حل و فصل مسائل در حوزه تولید، اشتغال، واحد‌های تولیدی و صنعتگران می‌توان گام موثری برداشت.
وی با بیان اینکه تعامل نهاد داوری با مجموعه دادگستری استان بوشهر موجب پیشگیری از خیلی مسایل می‌شود، افزود: اختلاف و مسائل و مشکلات موجود در بین فعالان اقتصادی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی باعث به مخاطره افتادن سرمایه و تولید و اشتعال در جامعه می‌شود، اما ورود داوری و سرعت بخشی در آن کارکرد بازدارندگی و پیشگیری دارد، کمااینکه رسیدگی به دعاوی فعالان اقتصادی در محاکم قضایی بدلیل وجود قوانین و تراکم پرونده با اطاله دادرسی، دچار مشکلاتی می‌شوند.   بیشتر بخوانید: افتتاح کلینیک داوری خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه انتهای پیام/ برچسب ها: داوری افتتاحیه هفته قوه قضائیه بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: داوری افتتاحیه هفته قوه قضائیه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه دراستان، رئیس کل دادگستری استان از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان در سال گذشته خبر داد.
رزم گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین سال گذشته بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسیده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی