Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:51:59 GMT

مرکل خواستار گفتگو میان اروپا و پوتین شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۵۸۵۷

مرکل خواستار گفتگو میان اروپا و پوتین شد

به نقل از آسوشیند پرس، در پی مخالفت هفته گذشته برخی سران اروپایی با ایده نشست مشترک آنها با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، صدراعظم آلمان امروز طی سخنانی از این ایده دفاع کرده و خواستار اجرایی شدن آن شد.

بر اساس این گزارش، «آنگلا مرکل» طی سخنانی ضمن دفاع از ایده برگزاری نشست مشترک میان سران اتحادیه اروپا با پوتین، گفت که اجرایی شدن چنین نشستی، فرصت مواجهه پوتین با نگرانی‌های اروپا را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل در خصوص دلیل مخالفت سران اروپا برای برگزاری چنین نشستی گفت: نگرانی از این موضوع بود که شاید نتوانیم جبهه‌ای متحد ایجاد کنیم، (و) چنین نشستی البته به آماده سازی بسیار فشرده هم نیاز دارد.

صدراعظم آلمان همچنین در خصوص حملات هیبریدی علیه آلمان، فرانسه، ایتالیا و کشورهای حوزه دریای بالتیک گفت: بهتر است در این مورد تنها میان خودمان صحبت نکنیم، بلکه رئیس جمهور روسیه را با این موارد مواجه کرده و بگوییم که همکاری مفید نمی‌تواند بر این اساس شکل گیرد.

وی همچنین با تمجید از «جو بایدن» برای مذاکره با پوتین و مطرح کردن نگرانی‌های کشورش در خصوص فعالیت‌های روسیه در دیدار با پوتین گفت: موضوع حملات سایبری به صورت بسیار واضح از سوی پرزیدنت بایدن مطرح شد؛ چرا اروپا قادر به انجام چنین کاری نباشد؟/مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: مرکل اروپا و پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی