Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فسا

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک سواری پژو و کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فسا خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور داراب-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از این سواری ۱۸۰ کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

۲ قاچاقچی با ۱۶۷ کیلو تریاک در نی‌ریز زمین‌گیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز، ۱۶۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: امروز هفتم تیرماه مأموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با ترفند‌های خاص پلیسی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از آن سواری ۱۶۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، افزود: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

انبار احتکار یخچال در کوار لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از کشف ۴۴ دستگاه یخچال و فریزر احتکار شده به ارزش ۸ میلیارد ریال در کوار خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان کوار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار یخچال توسط فردی در یکی از محله‌های شهرستان کوار، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از انبار متعلق به این فرد، ۴۴ دستگاه یخچال و فریزر احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش یخچال‌های کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک تحویل مراجع قضائی شد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان مهر خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی مهر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ایست و بازرسی ورودی شهر به ۲ دستگاه وانت پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۷ دستگاه اسپیلت خارجی قاچاق به همراه پنل‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دپو ۱۰ میلیارد کالای دخانی قاچاق در لارستان لو رفت

فرمانده انتظامی لارستان از کشف دپو انبار سیگار، توتون و تنباکو قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران کلانتری ۱۲ شهر قدیم لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو کالای دخانی در منزلی در یکی از محلات این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل موفق شدند یک هزار و ۸۲۰ پاکت توتون و تنباکو و ۶۵۸ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ امجدی، از تداوم و تشدید طرح‌های برخورد با قاچاقچیان خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سوداگران مرگ با ۱۹ کیلو تریاک در چنگال پلیس آباده گرفتار شدند

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۱۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده کرد: ماموران انتظامی کلانتری سورمق آباده به منظور تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی شیراز- اصفهان به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده اقدام به فرار کرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۱۳ فقره سرقت در جهرم

جانشین فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری یک سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در جهرم خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور جانشین فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان جهرم، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جمهوری تحقیقات و اقدامات فنی خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت درون خودرو و ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ محمدپور به شهروندان توصیه کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف تریاک از منزل مسکونی در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۳۸ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌های شهرستان جهرم خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: مأموران انتظامی جهرم با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از محله‌های این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل، ۳۸ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، افزود: متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف گنج یاب قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق و دستگیری یک نفر در شهرستان بوانات خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی بوانات بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه سیمکان بوانات هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مزارعی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت‌های افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی احتکار کالا خصوص یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک فرمانده انتظامی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی جهرم فرمانده انتظامی فارس تحویل مراجع قضائی شد ماموران انتظامی مأموران انتظامی بازرسی از آن شهرستان کوار میلیارد ریال یک سواری پژو دستور کار فقره سرقت ریال برآورد اطلاع دهند کیلو تریاک موفق شدند تریاک کشف ۱۶۷ کیلو یک نفر نی ریز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان