Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بررسی ۴ دستور کار مهم در زمینه عملکرد کارگروه زیربنایی، عملکرد کارگروه اجتماعی، اعتبارات هزینه‌ای و تملک سرمایه ای و سایر موارد پیگیری همچنین بررسی توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای بین دستگاه های اجرایی استان به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بحث اعتبارات هزینه‌ای رقمی بالغ بر ۶۴۴ میلیارد تومان و در زمینه اعتبارات عمرانی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در فصول مختلف بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

وی افزود: در راستای پوشش کامل استان، مدل توزیع شهرستانی و بین بخشی در زمینه اختصاص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است.

خادمی بیان کرد: طی روزهای آتی کمیته‌های برنامه ریزی شهرستانها تشکیل، موافقت نامه ها مبادله و تا اواخر تیرماه جاری اقدامات اجرایی پروژه های سال ۱۴۰۰ در استان آغاز خواهد شد .

وی با بیان اینکه لازم است سند آمایش تهیه شده سال ۹۲ مجدداً بازنگری و جزئیات اجرایی آن عملیاتی شود، گفت: ظرفیت های استان نباید در حد شناسایی باقی بمانند و دستگاه‌های اجرایی با ارائه راهکارها و برنامه ریزی نسبت به فعال نمودن این ظرفیت ها اقدام کنند.

خادمی گفت: دستگاه های اجرایی استان با بهره گیری از برنامه آمایش استان و مشخص کردن کاربری ظرفیتها نسبت به ارائه برنامه کاری در شهرستانها و مناطق مختلف استان اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه مطرح کردن ظرفیت ها صرفاً مشکلی از استان حل نمی کند، بلکه باید با کار میدانی شرایط برای عملیاتی کردن این ظرفیت ها و پیشبرد سند آمایش فراهم آید، خاطرنشان کرد: در رابطه با اجرای پروژه ها باید در نظر داشت که این پروژه چه تاثیری بر آینده منطقه می گذارد و به موازات اجرای این طرح چه طرح های دیگری لازم است عملیاتی گردد.

برچسب‌ها استانداری لرستان اعتبارات لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان اعتبارات لرستان استانداری لرستان اعتبارات لرستان دستگاه های اجرایی برنامه ریزی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سند آمایش لرستان در چارچوب برنامه توسعه تا مردادماه آماده شود
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است