Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس در آخرین بازی از شب سوم از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی سوئیسی‌ها در نیمه اول خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ششمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، از ساعت 23:30 دوشنبه شب در ورزشگاه ملی شهر بخارست رومانی، تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر سوئیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه اگرچه بازی را بهتر آغاز کرد و تملک توپ و حملات بیشتری هم داشت اما این سوئیس بود که قدر موقعیت‌هایش را بهتر دانست و با ضربه سر هریس سفرویچ با سانتر زوبر به گل رسید.

فرانسوی‌ها با وجود تسلط نسبی‌اش بر بازی حتی یک بار هم نتوانست توپ را داخل چارچوب شلیک کند تا با نمایشی ناامید کننده به رختکن برود و دل به راه‌حل‌هایی جدید از سوی دیدیه دشان برای شکستن قفل دفاع سوئیس ببندد.

برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی با اسپانیا روبه‌رو خواهد شد.

یورو 2020| ترکیب تیم‌های ملی فرانسه - سوئیس اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن