Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:16:10 GMT

تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب در شهرستان نور

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۶۸۱۴

تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی شادمان شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران شهیدش، اظهار کرد: شهید مظلوم بهشتی ولایتمدار انقلابی بود که در طول عمر با ارزش خود خدمات زیاد و سترگی را به نظام اسلامی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر، افزود: اگر بگوییم یکی از بهترین انتخابات را در این دوره در شهرستان برگزار کردیم گزافه نیست، طبیعت انتخابات رقابت است و گاهی بداخلاقی‌هایی شده و می‌شود که باید با کار عقلانی آن را حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نور به سلامت انتخابات اشاره و تصریح کرد: در هیچ صندوق اخذ رای چالشی که مشکل ایجاد کند، نداشتیم زیرا از ابتدا هم هشدار دادیم در صورت مشاهده تخلف و خرید و فروش رای برخورد جدی می‌شود، موردی هم دستگیری نداشتیم.

 این مسؤول درصد مشارکت شهرستان نور جلوه ویژه دانست و گفت: در حالی که میانگین مشارکت استان ۶۰ درصد بود، میزان مشارکت نوری‌ها  ۸۹ درصد بوده است، این مشارکت را می‌توان از چند جهت بررسی کرد، نخست فرهیخته بودن شهروندان نوری است و بعد از آن حلاوت خدمات نظام در این شهرستان است که انگیزه را افزایش داد.

شادمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بعضا راکد شهرستان و افتتاح و بهره برداری از آنان و همچنین پروژه‌های در حال اجرا که با کمترین اعتبارات و خلاقیت مدیریتی و نیروی انسانی انجام شد را سبب افزایش امید و حضور مردم پای صندوق‌های رای عنوان کرد.

 

 وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سال‌های اخیر از جمله آسفالت ده‌ها کیلومتر از راه‌های اصلی و کوهستانی، رینگ برق بلده، پل سلیاکتی، گاز رسانی منطقه واز، بلده و منطقه میانبند و ... از تکمیل و بهره‌برداری پایگاه انتقال خون تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.

فرماندار شهرستان نور از جذب ۴۷ میلیارد اعتبار مجدد در سال جاری خبر داد و افزود: ۲۵ میلیارد تومان برای رفع رانش و احداث جاده در محور گلندرود منطقه اسپیو، ۲۰ میلیارد برای دیواره سازی راه بلده و ۲ میلیارد نیزبرای دیواره رودخانه شهر بلده تخصیص داده شد.

این مسؤول در ادامه به مشکل کمبود آب شرب شهرستان به ویژه در برخی مناطق شهری نور، رویان و ایزدشهر پرداخت و افزود: نیاز ما مخزن ۳۰ هزار مترمکعبی است ولی الان مخزن ۵ هزار متر مکعبی داریم وقتی به مردم می‌گویم منبع ذخیره داشته باشند، خودمان هم زیرساختی باید منبع ذخیره کافی داشته باشیم.

شادمان با تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب، گفت: میزان ساخت و سازها با زیر ساخت‌ها هماهنگی ندارد و این امر سبب کمبود آب شرب شده است اما با مدیریت می‌توان با همین میزان آب پاسخگوی شهروندان بود.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد تومانی بخش خصوصی برای احداث کارخانه کمپوست تا یک سال دیگر مشکل زباله شهرستان مهار می‌شود.

 فرماندار شهرستان نور در باره انتخابات شورای شهر نیز بیان کرد: از نظر ما نتایج همان است که رسما آگهی کردیم، شکایت تاثیرگذار نداشتیم و انتخابات تمام شده است.

شادمان بار دیگر به قصه پر غصه اجرایی نشدن پردیس سینمایی توسط شهرداری نور اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود تعهد مجموعه شورا و شهرداری متاسفانه تا کنون اقدام موثری انجام نشد، با توجه به آخرین نشست که با حضور خبرنگاران هم انجام شد شهردار نور تعهد کرد ظرف یک ماه اقدامات لازم را برای اجرایی شدن پروژه انجام دهد اما در لایحه‌ پیشنهادی مجددا درخواست افزایش ۶۰۰ متر زمین می‌کند و ۶ میلیارد نیز هزینه احداث آن را برآورد می‌کند در صورتی که قرار بود پیشنهاد برگزاری مزایده دهد در نتیجه اعضای شورا را بهت زده کرده و عملا مانع کار می‌شود.

وی گفت: تمیز دادن حق و باطل بسیار سخت است، نباید با کلمات بازی کرد این خیانت است و رسانه‌ها باید روشنگری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جذب اعتبار مشارکت 89 درصدی شهرستان نور آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

مشکل ما امروز در بخش دفاعی بود، نه بخش تهاجمی

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
«هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند.»، اوسمار در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899958

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند