Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:51:24 GMT

مادربزرگ نوه نسل ششم خود را هم دید +عکس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۷۱۱۸

مادربزرگ نوه نسل ششم خود را هم دید +عکس

به نقل از روزنامه انگلیسی سان، یک زن بازنشسته انگلیسی با بیش از ۹۰ نوه، مادربزرگ چندین نسل از نوه‌ها شده است. «مری مارشال» پیرزن ۸۶ ساله‌ای که مادر ۸ فرزند است، خود چهار سال قبل از جنگ جهانی دوم متولد شده و خانواده‌ای به قدمت ۶ نسل دور خود جمع کرده است.

این خانواده پر جمعیت اهل ادینبورگ انگلستان طی ۶ نسل از مری گرفته تا جوانترین عضو آن «نلا فرگوسن»، که فقط دو هفته دارد، تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ ۲۵ مه، به مری لقب تنها مادربزرگ اسکاتلند با تولد نلا داده شد. با توجه به بزرگی خانواده اعضای خانواده او را می‌بخشند که هدیه کریسمس را برای همه نخریده است، زیرا او باید نیمی از سال را برای خرید کادو و حضور در جمع تمامی خانواده‌ها صرف کند که خارج از توان و حوصله یک مادربزرگ است.

این مادربزرگ انگلیسی می‌گوید: من یک زن بسیار خوش شانس هستم. داشتن چنین خانواده بزرگی بسیار عالی است. همیشه کسی در جستجوی شماست و این بسیار برای من خوشحال کننده است.

اعتقاد بر این است که خانواده این مادربزرگ تنها خانواده‌ای در اسکاتلند است که شش نسل همزمان در آن زندگی می‌کنند و طبق کتاب رکورد‌های گینس تعداد نسل‌های خانواده دارای رکورد جهانی ۷ نسل است. چه بسا اگر اعضای این خانواده انگلیسی زودتر ازدواج کرده و برای فرزند آوری سریعا اقدام می‌کردند رکورد گینس را از آن خود می‌کردند و چندین نسل در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند.

اعضای این خانواده امیدوارند که مادربزرگ از بلای ویروس کرونا جان سالم به در برده و بتواند در پیچ و تاپ پیری توانمند باقی بماند تا نسل ششم از داشتن مادربزرگ و حضور در کنار او لذت ببرند./باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!