Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تماشایی سوئیس و فرانسه در یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ با حذف خروس‌ها همراه شد تا شاگردان دشان خداحافظی زودهنگامی با یورو داشته باشند.

در نیمه اول سوئیس موفق شد در دقیقه پانزده توسط هریس سفروویچ به گل اول دست پیدا کند تا دیدیه دشان و شاگردانش غافلگیر شوند. در ادامه شاهد واکنش مناسبی از فرانسه برای زدن گل تساوی نبودیم تا این نیمه با تک‌گل سفروویچ، ۱-۰ به سود سوئیس به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اما طوفان دوتیم آغاز شد. ابتدا در دقیقه ۵۵ سوئیس به کمک VAR صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما هوگو لوریس به زیبایی ضربه پنالتی ریکاردو رودریگز را دفع کرد تا امیدهای فرانسه همچنان زنده باقی بمانند. دو دقیقه پس از این پنالتی کریم بنزما با پاس گل کیلیان امباپه همه چیز را به تساوی کشاند و در دقیقه ۵۹ هم کریم بنزما گلزنی کرد تا در مدت زمان تنها چهار دقیقه، همه چیز به طور کلی تغییر کند. در دقیقه ۷۵ شوت زیبای پل پوگبا از پشت محوطه جریمه وارد دروازه سوئیس شد. این پایان کار در این بازی نبود و هریس سفروویچ موفق شد در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در دقیقه ۱+۹۰ ماریو گاورانوویچ گل سوم و تساوی سوئیس را زد تا همه چیز یک بار دیگر برابر شود.

در وقت‌های اضافی فرانسه بیشتر از سوئیس فرصت گلزنی داشت، اما امباپه و ژیرو موقعیت‌ها را از دست دادند تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود.

ضربات پنالتی

برای سوئیس گاورانوویچ، شار، آکانجی، وارگاس، مهمدی پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند.

برای فرانسه پوگبا، ژیرو، تورام، کیمپمپه پنالتی‌های خود را گل کردند، اما کیلیان امباپه ضربه پنالتی خود را از دست داد تا سوئیس برنده این دیدار شود.

سوئیس در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

کد خبر 610846 برچسب‌ها یورو 2020 فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یورو 2020 فرانسه همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند و هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز دارد ولی شکل رفتار او در نشست های خبری و حمله صریح به حبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

انریکه برای مثال در نشست خبری قبل از بازی با دورتموند گفته بود رسانه ها چیزی از فوتبال نمی فهمند. در پایان بازی و بعد از شکست 1-0 از حریف آلمانی، او با انتقاد تند دنیل ریولو روبه‌رو شد.

ریولو گفت: «وقتی ترکیب تیم اعلام شد، غیبت راموس برایم عجیب بود ولی انتظار داشتم او در نیمه دوم به زمین برود. آقای نابغه تصمیم گرفته بود که راموس را در ترکیب قرار ندهد و در نهایت به او یک دقیقه هم بازی نرسید. راموس همین حالا می تواند در ترکیب ابتدایی بسیاری از تیم های بزرگ قرار بگیرد.»

ریولو در ادامه گفت: «من هرگز این ایده انریکه در مورد راموس را درک نمی کنم. از نظر من او شماره 9 ایده آل پی اس جی است و امباپه هم باید در پست وینگر چپ بازی کند. می گوییم ایراد ندارد و 60 دقیقه راموس روی نیمکت باشد ولی نابغه چرا یک دقیقه هم او را به زمین نفرستاد؟ شاید من احمقم و نمی فهمم ولی دیگران چه؟ هواداران هم به این تصمیم مربی اعتراض دارند. آقای نابغه دلیل اصلی شکست پاریس بود.»

دیگر خبرها

  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود