Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری جشنواره ملی سفره های عیدانه غدیر به میزبانی استان خبر داد و گفت: این جشنواره از اول تا بیست و پنجم ذی الحجه در استان برگزار می شود.

علی بیگ زاده افزود: غدیر محور وحدت و بیان فضائل حضرت علی (ع) است.

وی با بیان اینکه مباحث غدیر معطوف به ولایت است، تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره باید از تمام داشته ها و ظرفیت دستگاه های اجرایی استان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، بیگ زاده تشکیل کمیته های مختلف برای برگزاری این جشنواره را الزامی دانست و افزود: با تشکیل کمیته ها در روزهای آتی و شرح وظایف آنان می توانیم به پیشبرد سریع اهداف این جشنواره کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي غدير خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود