Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، هشتم تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/4/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد

دیروز در طرفداری نوشتیم دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود تا پایان مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی ادامه خواهد داد و حالا فدراسیون فوتبال هم این موضوع را رسمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز کریمی جانشین رسول خطیبی شد / رسمی

در حالی که تراکتور برای بازی با ذوب آهن آماده می شد، خبر انتخاب فیروز کریمی به جای رسول خطیبی، هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مدیرعامل باشگاه تراکتور از موافقت هیات مدیره با استعفای رسول خطیبی از سرمربی‌گری تیم خبر داد.

فرانسه 3 (4)-(5) 3 سوئیس؛ ام باپه یک تیم کهکشانی را ناامید کرد

سوئیس در یک بازی دیدنی و پر گل، فرانسه را شکست داد و در مرحله بعدی یورو ۲۰۲۰ حریف اسپانیا شد. در مسابقه ای که سوئیسی ها از حریف نامدار خود پیش افتادند و نیمه اول را با برتری به پایان رساندند، پس از خراب کردن یک پنالتی از جانب ریکاردو رودریگز که می توانست حساب کار را ۲-۰ کند، درخشش کریم بنزما در نیمه دوم همه چیز را عوض کرد. سپس گلی فوق العاده از پل پوگبا، آرامش خاطر را به اردوی فرانسوی ها آورد ولی طولی نکشید که سوئیس با گل دیگری از هریس سفروویچ به بازی برگشت و در نهایت با زدن گل سوم، بازی را به وقت های اضافی کشاند. تلاش دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه هم برنده را مشخص نکرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد؛ جایی که یان سومر با مهار پنالتی کیلیان ام باپه، برتری ۵-۴ و تاریخی سوئیس را رقم زد. 

کرواسی 3-5 اسپانیا؛ پیروزی لاروخا در نبردی سرشار از آدرنالین خالص

کرواسی و اسپانیا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف هم رفتند که در ابتدا کرواسی با گل به خودی پدری و روی اشتباه سیمون پیش افتاد اما سپس توانست 3-1 پیش بیافتد. اسپانیا در حفظ نتیجه ناموفق بود و در نهایت بازی در 90 دقیقه با نتیجه 3-3 به پایان رسید و به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه اسپانیا باز موفق به گلزنی و صعود به دور یک چهارم شد. گفتنی است که اسپانیا از سال 2012 در هیچ رقابتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود نکرده بود. اسپانیا حال باید منتظر برنده بازی فرانسه و سوئیس باشد تا حریف بعدی خود را بشناسد.

بولیوی 1-4 آرژانتین؛ صدرنشینی، هدیه مسی به آلبی سلسته

تیم ملی آرژانتین در چهارمین بازی از مرحله گروهی کوپا آمریکا مقابل بولیوی بدون امتیاز قرار گرفت و با کسب سومین برد خود، 10 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شد. تیم های اروگوئه، پاراگوئه و شیلی هم به عنوان تیم های بعدی از این گروه صعود کردند. لیونل مسی در شبی که با 148 بازی ملی، رکوردار بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین شد، دو گل و یک پاس گل داد و درخششی به یادماندنی برای خود و هوادارانش ثبت کرد.

برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (8 تیر)

یورو:

انگلیس - آلمان / ساعت 20:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت و شبکه سه / لینک پخش زنده

سوئد - اوکراین / ساعت 23:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت و شبکه سه / لینک پخش زنده

صبحانه ورزشی 1400/4/8؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 7 تیر 1400 رضا قوچان نژاد در خانه دیدار کاوه رضایی با آرش افشین ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی 28 ژوئن 2021 کونته:
روز تمرین تئو ولکات

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی پخش زنده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر

ایسنا/مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران از آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت و همچنین آموزش‌های لازم درحال ارائه است.

قاسم عزیززاده گرجی امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه ۱۴۵۳ نفر برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام شدند، اظهار کرد: ۷۴۸نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان نمایندگان خود را شناختند، گفت: حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی با ۵ فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲۱۰ شعبه اخذ رای و۵۹شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده، ادامه داد: ۳۰هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰هزار نفر در حوزه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر «مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت» فعالیت کردند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲ نفر نام نویسی کردند، افزود: ۵نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

وی بابیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم‌شهر برای رقابت ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸شعبه برگزار می‌شود، یادآورشد: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائمشهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت شده و همچنین آموزش‌های لازم درحال ارائه است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیداهای حوزه انتخابیه قائم‌شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۴۳.۵درصد مازندرانی‌ها در انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳اردیبهشت آغاز و تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس