Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ بیمه آسیا در خرداد ۱۴۰۰، بیش از هزار میلیارد تومان حق بیمه جدید صادر کرد. این رقم ۴۴درصد بیشتر از حق بیمه صادر شده بیمه آسیا در اردیبهشت ماه است. همچنین نسبت به خرداد ماه سال گذشته ۸۵درصد رشد داشته است. بیمه شخص ثالث اجباری، با ۳۵۰میلیارد تومان، بیشترین سهم از حق بیمه‌های صادر شده را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از آن بیمه درمان با حدود ۲۸۰میلیارد تومان و بیمه بدنه خودرو با ۱۳۰میلیارد تومان در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بیمه آسیا در خرداد ماه، ۴۳۰میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که این مبلغ نسبت به ماه گذشته ۴۴درصد و نسبت به خرداد ۹۹، ۴۲درصد افزایش یافته است.

گفتنی است سود عملیاتی بیمه آسیا در ماه گذشته با رشد ۴۴درصدی نسبت به اردیبهشت ماه و ۷۱درصدی نسبت به خرداد ماه ۹۹ به بیش از ۶۳۰میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین روز جهانی آگاهی از بیمه و نقش ازکی و بیمیتو در این صنعت جزییات وام‌ های جدید مسکن برای سپرده‌ گذاران سرویس استعلام چک بدون احراز هویت در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد زیان عملیاتی بانک دی کاهش یافت / رشد پنج درصدی درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی رقابت 35 هزار داوطلب برای استخدام در بانک ملت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند

بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

به گزارش تسنیم، وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد