Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت آبی پوشان و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است، گفت: باید بپذیریم که وضعیت مجموعه استقلال این روزها خوب نیست. بازیکنان در شرایط خوبی نیتسند. آنها مطالباتشان را می خواهند و این می تواند در تمرکز آنها تاثیر بگذارد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته بازیکنان استقلال با اینکه از لحاظ مالی در وضعیت خوبی نیستند اما نمایش قابل قولی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می دانند که چند بازی حساس در پیش دارند خصوصا دربی در جام حذفی که برای آنها سرنوشت ساز است.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: سال گذشته در جام حذفی همین حواشی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند جام را بالای سر ببرند. حالا آنها یک تجربه خوب از این اتفاق کسب کرده‌اند و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند دیدارهای آینده را با موفقیت به پایان برسانند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات در هیات مدیره می تواند گره گشای وضعیت این روزهای استقلال باشد، افزود: به اعتقاد من تغییرات در هیات مدیره در این مقطع دردی از استقلال دوان نمی کند. مشکل اصلی استقلال را کارگزار حل می کند که می تواند با پرداخت مطالبات بازیکنان آرامش را به تیم برگرداند.

وی ادامه داد: این روزها به جای تغییرات در هیئت مدیره، پول مشکل گشاست. هیئت مدیره می تواند تصمیمات کلان بگیرد و مشکلات درازمدت را برطرف کند. بنابراین اگر کارگزار بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا حدودی شرایط استقلال عادی خواهد شد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان در خصوص دیدار آینده آبی پوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم با هدایت منصوریان عملکرد خوبی داشته است. کادر فنی ابزار لازم برای انجام یک بازی خوب را دارد. البته استقلال هم به دنبال این تا بتواند با پیروزی در این دیدار کم کم خود را آماده دربی کند. هر دو تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و یکی از جذابیت های این دیدار این است که دو تیم تنها به برد فکر می کنند و مساوی برایشان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

کد خبر 5244673

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق ورمزیار امیر قلعه نویی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور یورو 2020 فوتسال کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس