Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:31:45 GMT

۶۳۵ ملک آموزش و پرورش کرمان سال گذشته سنددار شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۷۸۹۸

۶۳۵ ملک آموزش و پرورش کرمان سال گذشته سنددار شد

به گزارش روز سه‌شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست مشترک مجازی اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک شهرستان ها و مناطق استان کرمان که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برگزار شد افزود: یکی از برکات طرح تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگ، صدور سند صدور سند هتل آسمان به نام آموزش و پرورش بعد از ۴۰ سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عزم جدی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورش در استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: ما منتظر اعتبار خاصی نبودیم و در سال ۹۹ حدود ۶۳۵ ملک آموزش و پرورش در این استان سنددار شد و بیش از نیمی از املاک هنوز فاقد سند است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد از این املاک سنددار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خاطرنشان کرد: کارگروه استانی مستندسازی املاک آموزش و پرورش به منظور پیگیری جدی برای تحقق امر مستندسازی با همراهی دستگاه های مرتبط در این استان تشکیل شده و کرمان جزو ۶ استان برتر کشوری در امر مستند سازی املاک است که این جایگاه ماحصل تعامل و همکاری مدیران کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن و تلاش و پیگیری و همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برکات خاصی برای این نهاد داشته است گفت: انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با بنیاد مسکن، ثبت اسناد و و وزارت آموزش و پرورش، پیگیری رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق ۶۳ درصدی فرهنگیان در سال ۹۹، تعیین تکلیف ۸۸ هزار نفر مشمول قانون استخدامی معلمان و استخدام نیروهای حق التدریسی که در کرمان حدود ۶ هزار نفر جذب شده و در این زمینه هیچ کمبودی برای سال تحصیلی آینده نداریم و تعامل ایجاد شده بین مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش از جمله نتایج درخشان پیگیری های وی هست.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ثبت اسناد و املاک کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ثبت اسناد و املاک کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ثبت اسناد و املاک کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان آموزش و پرورش ثبت اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به عملکرد‌های بسیار خوب در مستندسازی و صدور اسناد کاداستری موقوفات در یزد اظهار داشت: با تداوم همکاری‌های ادارات ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه، در حال گره‌گشایی از مشکلات ثبتی موقوفات استان یزد هستیم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه موقوفات همواره مورد تجاوز زمین خواران قرار دارد، تلاش می‌کنیم ضمن حفظ و محافظت از این سنت حسنه، علاوه بر رضایت خداوند و واقفین، در افزایش ارزش افزوده این اراضی و املاک در نتیجه هویت بخشی و صدور اسناد آنها جدی‌تر عمل کنیم.

به گفته اقبال، در فروردین ماه و هفته اول اردیبهشت امسال بیش از ۳۰۰ فقره سند موقوفات در استان صادر شده است.

عضو شورای قضایی استان یزد با اشاره به وجود ۲۴ هزار و ۵۰۰ موقوفه بدون سند داریم، افزود: حل مشکل این موقوفات، نیازمند یک کار جهادی فارغ از وظایف تکلیفی سازمانی است که سعی می‌کنیم با تدوین برنامه‌های تکلیفی سالانه، از وظایف خود جلوتر حرکت کنیم.

اقبال تأکید کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات جهادی و انقلابی در راستای صدور اسناد موقوفات به صورت ویژه گام برداریم که در این خصوص فعالیت‌های قابل تقدیری در واحد‌های ثبتی در خصوص مستندسازی و صدور برخی اماکن خاص و مهم مذهبی و موقوفات شاخص انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان