Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیدعلی سلیلی دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران گفت: شکایت‌های زیادی از جمله خرید و فروش آرا به هیأت نظارت استان رسیده است که برخی از این شکایت‌ها مستندات دارد.

او با بیان اینکه رسیدگی به شکایات شورا‌های روستایی در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و شکایات شورا‌های شهر در هیات عالی استان از دیروز آغاز شده است، افزود: همه شکایت‌هایی که مستندات آن به این شورا ارائه شده است بررسی، مستند سازی و نتایج آن تا ۱۵ روز آینده به وزات کشور اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیلی ادامه داد: اگر تخلفاتی مبنی بر خرید و فروش آرا در برخی از صندوق‌ها به صورت مستند وجود داشته باشد قطعا مطابق قانون عمل خواهد شد.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستا‌های مازندران ادامه داد: در بررسی تخلفات انتخاباتی به این نکته مهم توجه خواهد شد که آیا میزان تخلفات در یک شعبه اخذ رای به گونه‌ای بوده است که سبب ابطال صندوق رای همان شعبه شود.

او گفت: تا زمان جمع بندی و بررسی کامل شکایت‌ها هیچ اظهار نظری در خصوص احتمال تغییر در اسامی منتخبان شورا‌ها یا ابطال آرا در برخی صندوق‌ها نمی‌توان کرد.

سلیلی از مردم خواست به شایعات منتشر شده در رابطه با تغییر نتیجه انتخابات در برخی شورای اسلامی شهر توجه نکنند و از طریق رسانه‌های رسمی اخبار را پیگیری کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 تخلفات انتخاباتی انتخابات شوراها شکایت ها شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!